در این فصل، طراح به موضوع خود ادامه داد: «حذف مردانگی» از لوازم اصلی مردان با نرم کردن آنها، و بنابراین درزهای پیراهنها و ژاکتهای مرتب به پایینتر از بازو کشیده شد تا لبههایشان گرد شود.
شلوار جین دو کمر ممکن است شبیه یک ترفند طراحی به نظر برسد که قبلا دیدهایم، اما آساکاوا با استفاده متضاد از پارچههایی که روشهای ساخت جین دهه ۶۰ و ۹۰ را ترکیب میکرد، آنها را تازه کرد (آساکاوا نیز بیشتر منسوجات را خودش طراحی میکند). او گفت: “اگر آنها را برای مدت طولانی بپوشید، جین به روش های مختلف محو می شود و کنتراست ظاهر می شود.”
لبه های شلوار و کت پایین افتادند و به شکل ذوزنقه ای بسیار ظریف برش خوردند، به طوری که در هر مرحله به آرامی باد می زدند و مدل ها در اطراف دهلیز ساختمان مرکز مخابرات توکیو قدم می زدند. او در توضیح گفت: «میخواستم بلندیهای کت و شلوار را با زمین پیوند بدهم و سعی کنم فضایی شیک ایجاد کنم.
استین به چیزی می پردازد که روزنامه نگاران مد ژاپنی به طور منظم از آن یاد می کنند ریارو کوروزو، یا “لباس واقعی” – اصطلاحی در بازار که به بهترین وجه به قطعات در دسترس و روزمره ترجمه می شود. با این حال، توجه وسواس گونه آسکاوا به جزئیات، به “لباس واقعی” او کیفیتی می بخشد که آنها را فراتر از حد معمول می کشد. بهعنوان مثال، روشی که آن بافتنیهای یقه V به آرامی در یقه گرد میشدند، یا دکمههایی که روی دریچههای بلند کنار کتهای شناور دوخته میشدند، آنها را شایسته نگاه دوم میکرد.
کیچیرو آساکاوا یک چندمعنای ساده است که به جای نگاهی دروننگر، نگاهی سربار و تقریباً علمی به مد دارد. این تا حدی با پیشینه خرده فروشی او مشخص می شود. او علاوه بر برند خود Stein، بوتیک پوشاک شیبویا را نیز اداره میکند، که به خرید آن ادامه میدهد (اگرچه او اذعان داشت که کار طراحی او برای استین زمان بیشتری را میگیرد).