مجموعه لباس مردانه RTA Pre-Fall 2023

برای مردان، او از لاس وگاس، یا بهتر است بگوییم، ایده آن الهام گرفت، زیرا قبل از طراحی مجموعه از شهر گناه بازدید نکرده بود. با این حال، شهرت آن، همراه با فیلم هایی مانند ترس و نفرت در لاس وگاس و باشگاه مبارزه، بیش از اندازه کافی علوفه خلاق فراهم کرد. مرد فصل بسیار جذاب است. پیراهن کمپ چاپ شده با چیپس پوکر؛ پیراهن تاکسیدو در صورتی و مشکی سالمون; و یک ژاکت چرمی دوزی شده سفید که در میان چیزهای دیگر، یک دختر گاوچران و یک لیوان مارتینی را به تصویر می‌کشد. امواج روانگردان در سراسر مجموعه بر روی پارچه مخملی جین جالبی که با گذشت زمان پتینه کاری می کند تا بیشتر نیلی زیر آن نمایان شود. ممکن است با این مرد در یک کلوب، در رستورانی که بسیار پرطرفدار است با Dom Perignon در منو، یا طاووس در طول نمایش های مردانه ملاقات کنید. به عبارت دیگر او می خواهد دیده شود.

گروه Liptak اعلام کرد که یک پیش نمایش در واقع یکی از جالب ترین و تازه ترین برای RTA است. یک دامن پیراهنی آبی همراه با یک تاپ همسان با آستین‌های کوبنده و بال‌زن، به سه ستونی که او تلاش می‌کند – سکسی، بازیگوش، مرموز – برخورد می‌کند و در عین حال هویت برند لیبل را به سمت قلمروی تازه و مرتفع سوق می‌دهد. امیدوارم موارد بیشتری در آینده وجود داشته باشد.



منبع

برای لباس‌های زنانه، RTA در طول تاریخ با پالت‌های رنگی تیره، خطوط لبه‌ای کوتاه و برش‌های بدون پوست کار می‌کرده است. هر مشتری وفادار به آن، از پیش از پاییز 2023 راضی خواهد بود. لیپتاک بیشتر به زیبایی شناسی دخترانه در شهر متمایل شد و در این فرآیند آن را به صورت سرمقاله تر کرد. با نگاهی به لباس ها، رزومه لیپتک مشخص می شود. اولین نگاه – یک لباس کوتاه سجاف‌دار مشکی با بریدگی روی نیم‌تنه، پوشیده شده با دستکش‌های چرمی بدون انگشت- در باندهای اوونز، فورد یا واکارلو تعجب‌آور نخواهد بود. همینطور لباس شتری کلاهدار که مجموعه را بسته بود. اما پس چرا باید یک طراح با تجربه در برخی از محبوب ترین برچسب های جهان را استخدام کنید، اگر امیدوار نباشید که بخشی از این جادو به خودی خود از بین برود؟

RTA یک مدیر خلاق جدید دارد. رابرت لیپتاک – زاج ریک اونز، آنتونی واکارلو، سنت لورن، و اخیراً تام فورد – متهم به تجدید خط تولید شده است که تا به حال برای لباس جین، چرم و ظاهر شیک و جذاب شناخته شده است. او قصد دارد با تمرکز بر همه دسته‌بندی‌های مردان و زنان و حفظ «سه ستون خود: سکسی، بازیگوش و مرموز، برند را ارتقا بخشد».