فائوستو پوگلیسی با کدهای روبرتو کاوالی محصور نشده است. اثبات این که این پیش فصل از موزهای او Millicent Rogers و Georgia O’Keeffe می آید. از نوع گلامازون هم نبود. راجرز یک وارث نفتی بود که بعداً در زندگی خود به مبارزه برای حقوق مدنی بومیان آمریکا روی آورد و البته اوکیف یک هنرمند بود. نیومکزیکو رابط بین آنهاست. هر دو زن آن را خانه نامیدند.
پوگلیسی که یک آمریکایی دوست مشتاق بود، اوایل امسال به جنوب غرب سفر کرد. جواهرات فیروزه ای آن به بسیاری از ظاهرهای قبل از پاییز او اضافه می شود و او از سنگ آبی رگه دار برای الهام بخشیدن به رنگ زنده لباس های ابریشمی شناور استفاده کرد.
با این اوصاف، قطعات زیادی در اینجا وجود دارد که هرگز حدس نمی زنید کاوالی هستند. لباسهای لغزنده پلنگی و شنلهای راه راه گورخری، مانند چاپ عکس خز، و اعداد بریدهشدهای که جنیفر لوپز بهعنوان یونیفرم فرش قرمز انتخاب کرده است، وجود دارند و درست هستند. پوگلیسی در یک پیش نمایش در نیویورک گفت: آنها «اینجا در ایالات متحده مثل نان می فروشند». او چند روز قبل را در آرت بازل میامی گذرانده بود، جایی که پیراهن با چاپ پیناپ شیطانی از مجموعه مردانه ای که او پوشیده بود (او شاخ شیطان دارد) درخواست های بسیاری را تأیید کرد.
بنابراین شگفتانگیز این است که چگونه Puglisi به شکل بازیای زیباییشناسی کاوالی را گسترش میدهد. قبل از پاییز یک لباس چهارخانه طبقهدار و ژولیده دارد که تقریباً واجد شرایط ظاهری مردمی است، یک کت و شلوار دامن کرفس قهوهای، سایر تکههای تیز دوخت در چکهای شاهزاده ولز، و کتهای ترمه دو رو که راجرز در لباسهای پیش از جدیدش مفید میدانست. روز مکزیک به عنوان یک جامعه اجتماعی در نیویورک. او گفت مجموعه پاییزی که در ماه فوریه در باند فرودگاه به نمایش خواهد گذاشت، همچنان به قلمروی جدید ادامه خواهد داد.