زیبایی شناسی مینیمال یکپارچه نیست، حتی اگر طراحانی که این ظاهر را دنبال می کنند اغلب روی موارد کلیدی کمد لباس تمرکز می کنند. به عنوان مثال، در House of Dagmar، لباس بافتنی همیشه مورد توجه بوده است، همانطور که معماری نیز مورد توجه قرار گرفته است. و این دوگانگی نرم/سخت به برند متحرک میشود، و همچنین، کارین سودرلیند، مدیر اجرایی، میگوید، به «زیباییشناسی اسکاندیناویایی یا زن استکهلمی، نحوه زندگی او مربوط میشود. ما شمع روشن میکنیم و فضای داخلی نرمی داریم تا خانههایمان احساس راحتی بیشتری کنیم، حتی اگر در خطوط تمیز باشد.»
اگر بخواهیم استعاره را کمی گسترش دهیم، خیاطی ساختمان است و لباس بافتنی فضای داخلی این مجموعه است. با این حال، تمام لباس های بیرونی ساختاری ندارند. یک کت روپوش دو رو، با روسری همسان و کت و شلوار ساتنی شکل وجود دارد. بسیاری از طراحان به شکل ساعت شنی احساس میکنند، و اگرچه مجموعههای Dagmar با یک موضوع طراحی نشدهاند، مدیر خلاق، سوفیا والنستام میگوید الهامبخش اینجا یک فیگور سرامیکی بوده که توسط یکی از همکاران این برند ایجاد شده است. خطوط طولانی تر و تأثیرات دهه 1930 که در جاهای دیگر دیده ایم در این مجموعه نیز وجود دارد. دومی به شکل یک ظاهر شبانه روبه رو است. لباسهای ژاکت یکی از اصلیترین لباسهای CPHFW بودند و لباسهایی که در اینجا نشان داده میشوند با پیچ و تاب ظریف بند متمایز میشد. همین جزئیات غیرمنتظره است که برند مینیمالیسم داگمار را زنده می کند.