سارا استودینگر که به نظر می رسد همیشه در رویاهای کالیفرنیایی است، در این فصل اوضاع را تغییر داد. با بهره گیری کامل از مینیمالیسم دهه 90، پیشنهاد پاییزی او عاری از چاپ یا رنگ های پر جنب و جوش بود. در عوض، او به پالت آبی، قرمز، مشکی، قهوهای و سفید چسبیده بود و تنها دو طرح در این فصل وجود دارد: یک چهارخانه و یک نوار. با توجه به اینکه Staud به خاطر داشتن کیف معروف تامی خود در هر طرح، رنگ و سایه ای که قابل تصور است در دسترس است، تکان دهنده است.
استودینگر گفت: «این فصل واقعاً در مورد صیقلی شدن و کنار هم قرار گرفتن بود. بنابراین من میخواستم مجموعهای بر اساس قطعات قابل تعویض بسازم که بتوانید هر جایی ببرید.» او به عنوان مشتری شماره یک برندش، ممکن است ناخودآگاه به این فکر کرده باشد. اولین نگاه، متشکل از یقه یقه اسکی بافتنی مرینو، جلیقه بوکل، و شلوار وینیل، می تواند از لس آنجلس آفتابی به هر مقصد زمستانی در روز جمعه برود؛ در حالی که کت شلواری که زیر یک کرست قرار گرفته بود برای دفتر آماده بود. لباسهای شب در این فصل ظرافت بیشتری داشتند: لباسهای بدنه تاکسیدو با دامنهای پری دریایی ساتن، و لباسهای بدون بند با نیم تنه بافتنی و دامنهای پارچهدار، راحتی را بدون رها کردن درام در اولویت قرار میدادند.