در یک قرار ملاقات اخیر در استودیوی Rosetta Getty’s Tribeca، طراح ظاهری مستقیم از مجموعه بهار به تن کرد (اگر کنجکاو هستید، 11 را ببینید). اگرچه او از خواسته های مشتری خود آگاه است و برای آن زن طراحی می کند، البته مقدار زیادی از خودش در لباس های او وجود دارد. گتی گفت: «این فصل همه چیز بسیار سبک است زیرا در تابستان امسال نتوانستم هیچ یک از لباس هایم را بپوشم. “خیلی گرم بود.” و بنابراین نقطه برجسته این مجموعه، روشی بود که گتی لوازم اصلی کمد لباس خود را دوباره کار کرد تا در دنیایی که به طور فزاینده ای داغ تر شود. یک لباس ماکسی آجدار پنبهای ارگانیک ویسکوز آستین بلند در کم رنگترین سایه لیمویی نازک بود، همانطور که ژاکارد فویل با پارچه گلدار هلویی که بسیار «لوکس» بود، نازک بود. گتی همچنین دکمهای با سایز بزرگ با شلوارهای گشاد چیندار و یک تانک با یقه پیچخورده را نشان داد که جزییات مشخصی برای این فصل است.
او با یک کت و شلوار سه تکه شستشوی تیره با دکمههای طلایی و همچنین یک کت بلند که روی یک تیشرت یقهدار با چاپ «موج چهارخانه» که از ژلههای نخی ساخته شده بود، به گسترش دسته جین ادامه داد. به همین ترتیب، او شبح جدیدی را به قطعات چرمی معمولی خود آورد: یک شلوار دم بلند چین دار که با یک ژاکت بدون یقه بریده در سایه ای زیبا از آبی آسمانی نشان می داد. گتی گفت: «ما بهخاطر بستهبندیها و تکههای گرهخوردهمان شناخته میشویم،» و در این فصل او عنصر طراحی را به کت کت و شلواری که از ژاکت ژاکارد چهارخانهای ساخته شده بود، آورد، که جلوهای تازه به سیلوئت کت و شلوار سه تکه محبوب او آورد. قطعات چاپ شده با ظرافت از ساختمان سابق AT&T در مرکز شهر منهتن تقلید می کنند، یک سازه وحشیانه که همچنین محل عکسبرداری lookbook بود که توسط کریستی مولر عکاسی شده بود.
برای عصر، قطعات پولکی امضای گتی در ساخت جدیدی از توری چین دار ظاهر شد. یک ژاکت، نیم تنه همسان، و شلوار پالازو به رنگ سبز لیمویی تازه بود، و یک لباس مینیمالیستی به رنگ سفید دقیقاً چیزی بود که میتوانست در شبهای گرم تابستان به آن دست پیدا کنید.