مجموعه آماده پوشیدنی توگا پاییز 2023

حجم و لایه‌های زیادی که فوروتا به ظاهرش اضافه کرد، به ترکیبی از بافت‌ها منجر شد: خز مصنوعی و پوست گوسفند، وینیل آینه‌ای خراشیده و خراشیده، چرم پررنگ اینترزیا که به‌عنوان الگو روی کیف‌ها و جیب‌های مجله دیده می‌شود، و نایلون ترد چروکیده در فرم. پیراهن، دامن، و «برچسب‌های» غول‌پیکر که به‌عنوان لباس پوشیده می‌شوند. به ویژه با نایلون عمداً طوری رفتار می‌شد که انگار دور ریخته شده و «از سطل زباله بازیابی شده است».

در میان قطعات نمایشی کمتر پوشیدنی (لباس های برچسب)، لحظات عملی وجود داشت. پیراهن‌ها و ژاکت‌های پشمی یقه غول‌پیکر با یقه‌های ساتن توکار را می‌توان به‌عنوان روسری گره زد و از صاحب آن دعوت می‌کند تا آن‌ها را به دلخواه خود استایل کند، در حالی که یک پیراهن نایلونی نازک راه راه پیژامه دارای تسمه‌های داخلی روی نیم تنه است که می‌توان آن‌ها را به عقب کشید. نشان می دهد که چه چیزی در زیر است، یا دکمه بسته شده است.

فوروتا به یک مرجع خاص توجه نکرد و در عوض یک حکم سه کلمه ای را به عنوان نقطه شروع به کار برد – عادتی که هر فصل تکرار می کند. «آشکار کردن، درون، رهایی» همه جنبه‌ها را نشان می‌داد، اما نشان‌واره‌های توگا که لباس‌های بیرونی را تزئین می‌کردند، از مکان پنهان معمولی آن‌ها در داخل یک لباس «نشان داده می‌شد» بهترین نمونه بود. طراح با سرعت خودش تکامل می‌یابد تا یک اثر مثبت کلی داشته باشد.



منبع

آخرین پیشنهاد Yasuko Furuta احساس راحتی را برانگیخت، اما نه به معنای متعارف. تکه‌هایی از خز مصنوعی و پوست گوسفند که روی یکی از کت‌ها دیده می‌شد در نگاه اول جذاب به نظر می‌رسیدند، با این حال یک کمربند چرمی سفت نشان می‌داد که این یک قطعه کاربردی به جای یک پتوی قنداقی است.

تناقضات مشابهی در سرتاسر نمایان شد. یک کت دیگر، به سبک خز مصنوعی، با سنگریزه های براق خشن در پانل های جلویی آن تزئین شده بود. یک نیم تنه چرمی چسبانده شده و یک سویشرت کاربردی در پشت کاملاً باز بود و با بند های کاربردی محکم شده بود. کت‌های دو سینه با شانه‌های پف‌کرده «ویکتوریانا» قسمت‌های سینه‌شان نمایان بود. پفک‌های پیازدار، اقلامی که معمولاً راحتی بالشتکی را فراهم می‌کنند، مانند جلیقه‌های نجاتی که فوراً باد شده‌اند، مناسب هستند. دو پارک – به رنگ‌های خاکی و مشکی – شاید سنتی‌ترین ترکیب‌ها بودند.