کیش شخصیت… درام ها و نگاه ها را ارائه می دهد و در طول اعصار این کار را انجام داده است. البته هالیوود ارتباط زیادی با آن دارد و به نظر میرسد فیلمهای اخیر الویس و مرلین مونرو میل به زرق و برق بازگشتی را برانگیخته است. آن سوفی جوهانسون این را می بیند. مجموعه استودیو H&M که او برای بهار 2023 طراحی کرد، با مجموعه ای که توسط ستاره برنده جایزه گرمی، کالی اوچیس، روشن شده است، به آن پاسخ می دهد.
این یک مجموعه H&M است، هیچ چیز به محدوده هفت رقمی نزدیک نمی شود. مجموعه استودیو ممکن است نسبتاً “در دسترس” باشد، اما قرار نیست دور ریخته شود. اگر آن را تجزیه کنید، این تکهها بیشتر از لوازم کمد لباس هستند، با چند شگفتی، مانند تاپهای لباس زیر زنانه مبهم به سبک Blond Ambition. جهتی که جوهانسون مد را در حال حرکت می بیند، دور از چیزهایی است که دائماً جدید هستند. منظورم این است که ما کارها را تمام نکرده ایم. ما حاضر نیستیم چیزها را قبل از اینکه قرار باشد از بین بروند ترک کنیم. بنابراین به همین دلیل است که فکر میکنم باید به موارد خاصی ادامه دهیم.» او در مورد مد (پوشاک) صحبت می کند، اما می تواند به همان اندازه در مورد موج نوستالژی صحبت کند، برای همه چیز، از مرلین گرفته تا Y2K، که مد را به آنچه بوده است متصل نگه می دارد. انتخاب بازیگران Uchis کمک می کند تا دیدگاه جدیدی را به موضوعی آشنا بیاوریم.
چاپ پارچهای ترومپ لوئیل، خیاطی را سرگرمکننده میکند و در عین حال پردهای را بر روی برخی از موضوعات زیربنایی مجموعه، مانند شخص در مقابل شخص و واقعی در مقابل جعلی، که تیم به روشن و خاموش ترجمه کرده است، میکشد. -وظیفه به نظر می رسد جوهانسون توضیح میدهد که چالش این است که «لباسها و دامنهای واقعاً دیدنی بسازید، اما در عین حال آن را واقعی نگه دارید، اما همچنان شبیه یک میلیون دلار به نظر برسد».
این پیشنهاد بسیار گستردهتر از چیزی است که در لوکبوک به تصویر کشیده شده است، و شامل یک کت چرمی (با بوی براندو) در چرم قهوهای مضطرب برای ست کردن با شلوار جین یا یکی از دامنهای توپ توری در صف است. گرتا گاربو برای عبور از زیر رادار یک کت سنگر پوشیده بود و اوچی بهروزرسانی استودیو H&M را میپوشد که دارای شانههای اغراقآمیز و یقهای بزرگ است. ست مشکی که خواننده در جاهای دیگر ورزش میکند، با دکمههای براق ساخته شده از پلاستیک بازیافتی پس از مصرف، طبقهبندی شده در بنگالورو، هند، به عنوان بخشی از ابتکار گروه H&M با شرکت اجتماعی Hasiru Dala Innovations، گلدوزی شده است.