رشد استراتوسفری چت لو در چند سال گذشته تا حدی به دلیل محبوبیت او در میان گروه خاصی از بت های ژنرال Z بوده است. (لباس بافتنی شفاف و سیخ دار او به طور مرتب بر روی افرادی مانند دوآ لیپا، گربه دوجا و کایلی جنر دیده می شود.) به طور کلی، ردیف اول اولین نمایش انفرادی این طراح متولد نیویورک، مستقر در لندن، امروز مملو از این بود. حداقل یک دوجین از وسایل زندگی شبانه زیرزمینی شهر دوم، همه با تاپها و دامنهای پاپ کورن با رنگ شربتی او از سر تا پا تزئین شده است.
با این حال، زمانی که جو ذن پیش درآمد باند لو – فضای نمایشی تاریک با عود سوزان و همراه با صداهای آرامش بخش حمام گونگ – ناگهان با روشن شدن نورهای سفید روشن پایان یافت، ممکن است چیزی شوکه شده باشند. به یک موسیقی متن تکنو رعد و برق. (این گذار آنقدر قوی بود که تعدادی از شرکت کنندگان به وضوح پریدند.) با این حال، این مقدمه ای منظم بود برای برخورد شادی آور فرهنگ ها که زیربنای زیبایی شناسی لو است و او را بیش از خالق یک قطعه غیرقابل انکار It-و خرد شده-و- می سازد. ترکیب پیچخوردهای از شیک راور Y2K با اشارههای بازیگوش به میراث آسیای شرقی او در اینجا به شکل کاملاً تحققیافتهاش بیان شده است.
مقدمه حمام صدا ممکن است اشاره تحت اللفظی تری به پیشینه فرهنگی لو داشته باشد، اما تربیت او از طریق مجموعه در جاهای دیگر به روش های ظریف تر نیز بافته شده است. لو با الهام از داستانی بودایی که پدر لو در کودکی برای او تعریف می کرد، که در آن دریایی از تیر به سمت بودا پرتاب می شود تا به گل تبدیل شود، لو مجموعه ای از ظاهرهای چسبناک بافتنی با برش های منحنی به منظور ایجاد یک جلوه بریده اضافه کرد. با الهام از علائم به جا مانده از ویزینگ فلش. (بهعنوان یک ریف آرامتر بر روی بافتهای میوه دوریان خاردار او، هرکسی که به دیدگاه لو گرایش پیدا کند – اما نه آنقدر جسور که بتواند قطعات برجستهتر او را بپوشد – در اینجا کمک میکند.)
این بدان معنا نیست که لو از غرایز پر زرق و برق تر خود، به ویژه در بخش لوازم جانبی، استفاده نکرد. چشم او به نسبتهای چروکیده در مجموعهای از کلاههای مخروطی چینی که با پارچههای خاردار امضا شده بود، میدرخشید، در حالی که کیفهای بادکنکی مانند چماقهای بزرگ و خاردار قرون وسطایی روی شانههای مدلها آویزان میشد. ادای احترام دیگری به دوران کودکی لو که در همراهی با والدینش به معابد سپری شد، در نقوش گل نیلوفر آبی انتزاعی بر روی قسمتهای آجدار، و – در یک یا دو مشت از نگاههای پایانی تماشایی – به صورت تزئینات مات و ژلاتینی که به مدل لباسها و اکلیلهای سفید شفاف چسبانده شده بود، بود. ‘ مو.
برای دیدن Lo و ارائه یک پیشنهاد گسترده تر و قوی تر در این فصل، خوشحال کننده بود. پایه روشنی برای آینده برندش. اما به عنوان نمایش ماقبل آخر هفته مد لندن در این فصل، انرژی شورشیان لو، جشن گرفتن خرده فرهنگ های شهر، و تمایل به تکیه بر کمی دلتنگی، همچنین آنچه را که صحنه مد پایتخت بریتانیا به بهترین شکل ممکن انجام می دهد – حتی در مواجهه با عدم اطمینان ناشی از عزای ملی در 10 روز گذشته در پایان نمایش با دویدن از روی باند فرودگاه، همکلاسیهای بچه باشگاه لو در گروه کری از تایید غوغا کردند – موردی که کاملاً سزاوار آن بود.