پالت رنگی یکی از راههایی بود که خواهران به اهداف طنز خود دست یافتند، مخصوصاً در لباسهای ساده – برخی از لباسهای زیر زنانه الهام گرفته شده بودند و برخی دیگر با رنگهای قدیمیتر – در سایههای نارنجی اسیدی، آبی فیروزهای، سبز چمنی و صورتی گلبرگ رز، که با آنها آشنا بود. هر کسی که در دهه 90 کمی جایگزین بزرگ شد. مخمل فرسودگی، پارچه اصلی آن دوران، بر روی لباسی از پارچه ابریشمی آبی روشن، که در آن چاپی از اسبهای سفید و سیاه و روی لباس نامتقارن از نوارهای ابریشمی سفید، سرخابی و بنفش ساخته شده بود، برجسته بود. بدن، با پارچه اضافی ایجاد آبشاری از رفل. دقیق تر نگاه کنید، و چاپ برگ سفید و سیاه نیز مخملی متالیک فرسوده بود. اگرچه لباسها به هیچ وجه مینیمال نبودند، اما سایههای آنها در تضاد با پارچههای بسیار پیچیدهای بود که مولویها با آنها در این فصل کار کردند.
حس راحتی و سبکی در یک لباس مجلسی بنفش بافتنی کاملاً دستی با آستینهای بلند و تریم نارنجی متضاد روی سجاف و سرآستین به دست آمد. کیت مولوی گفت که این نخ از ماده ای ساخته شده بود که «تقریباً شبیه به لفاف ساران است». لورا اضافه کرد: «خیلی نرم است. هیچ کس باور نمی کند که چنین خواهد شد، و این چیزی است که در مورد آن بسیار جالب است. خیلی براق است.» آنها از همان پارچه برای ایجاد کت و شلوارهای دامن کوچک استفاده کردند که با تاپ های برش هماهنگ پوشیده می شدند. یکی در سایه های سبز و دیگری به رنگ نارنجی و صورتی. مفهوم نور – هم از نظر وزن و هم از نظر روشنایی – نقش مهمی در این مجموعه بازی کرد. جزئیات فلزی در ساخت پارچه و تزیینات فراوان وجود دارد و به عنوان یک اکسسوری اضافه، نوری را که اطراف لباس را احاطه کرده است، به نمایش می گذارد. «همه مواد به نوعی منعکس کننده نور هستند. لورا گفت حتی توری هم براق است. بنابراین آنچه جالب است این است که بسته به زاویه ای که به آنها نگاه می کنید آنها را متفاوت می بینید. این امر به شیوههای سادهای آشکار شد، مانند برخی از ظاهرهای نیمه دوم مجموعه: پولکهای هولوگرافیک روی لباس نامتقارن با روکش معماری. پولک های نقره ای روی تونیک بند اسپاگتی و شلوار گشاد؛ حاشیه نقرهای روی تیپ آستین بلند نیک کیو (هنرمند خوب، نه نوازنده) و شلوار همسان. و لباس مجلسی با موزاییک ساخته شده از خرده های آینه کوچک.
لورا مولوی، در یک تماس اخیر با زوم، در توضیح مجموعه بهاری Rodarte که در کنار خواهرش کیت نشسته بود، گفت: “ما با الهام گرفتن از موسیقی و تئاتری بودن اجرای روی صحنه شروع کردیم.” حتی اگر حرف او را نشنیده بودید، فقط کافی است نگاهی گذرا به اولین نگاه مجموعه بیندازید تا آن را به دست آورید: مدلی با لباس روان چرخان، موهای آبی او به طور نامتقارن Aqua Net-ted. ارتفاعات جدید Mulleavy گفت: “ما واقعاً می خواستیم چیزی را احساس کنیم که واقعاً زنده و زنده است و در مورد نور و اتصال است.”