استفانی دانان و جاستین کرن برند LA به تازگی 10 ساله شدند و به عنوان یک cadeau d’anniversaire سفری خارج از کشور به پاریس داشت، جایی که کلکسیون بهاری آن در نمایشگاهی مطبوع در منطقه شیک 1er ارائه شد.
CO یک برند مستقل است که سبک ساده و مینیمالیستی آن یک POV قوی را رد می کند. دانان پیشنهاد کرد: «این کار انجام شد زیرا با زنان واقعی صحبت می کند. لباسهای ساده ماندگار، بدون آرم، پارچههای عالی. و یک نقطه قیمت متفکرانه.” رشد مداوم آن گواه بر این است که این یک فرمول برنده است: بدون نمایش باند، بدون تعدیل سازمانی. دانان گفت: “ما نمی خواهیم فشاری برای ایجاد سر و صدا داشته باشیم و لزوما نمی خواهیم بازی را انجام دهیم.”
پیشنهادات این فصل بر روان بودن متمرکز شده است، با پارچههای تازه و با بافت سبک که به شکلهای لاغر و حجمهای راحت، احساس خنک و تابستانی میدهد. خیاطی نرم و بدون ساختار بود: بلیزرهای کمی بزرگ که با شلوارهای گشاد پوشیده می شد پیراهن های مردانه دراز که با نسبت های حجیم بازی می کنند. در نکته ملایمتر، لباسهای تابستانی بلند بهعنوان تونیکهای چیندار و بیحس پیشنهاد شدند که سهولت و حس حرکت را نشان میدهند. پاپ های رنگی به یک پالت خنثی در غیر این صورت شادابی بخشید.
دانان گفت: “من علاقه مند به ایجاد یونیفرم برای زنان هستم که اعتماد به نفس و احساس خود را تراوش کند.” من این ایده را دوست دارم که زیاد نگران تصویر نباشم. اجازه دهید لباس امتداد درونی شما باشد. فکر میکنم وقتی از درون مطمئن هستید، در نهایت میخواهید لباسهای بسیار ساده بپوشید.»