این مجموعه که Les Arbres (درختان) نام داشت، الگوهای تا حدودی وهمآوری از شاخههای متقاطع را به نمایش گذاشت. برخی از آنها با پولک دوزی شده با ظرافت های شاخه مانند گسترش یافته است. برخی از لباس ها به سبک پانکیش بریده شده بودند، در حالی که برخی دیگر دارای برش های ظریف تری بودند. در هر دو مورد ایده نشان دادن پوست بود. با همه جذابیتشان، اینها طرح هایی برای اغواگری بودند. یک کت دوخت روی یکی از این ظاهرها ممکن است آن را برای cinq à سپتامبر (ساعات تعیین تکلیف) خوب کند، اما اساساً اینها لباسهای داغ بعد از ساعت کاری برای زنان آزاد بودند، نه بچهها در چوب.
مارتین سیتبون پاییز 1997 مجموعه آماده پوشیدن
سیتبون با همکاری با شریک زندگی خود، مارک آسکولی، و بسیاری از طراحان گرافیک و عکاسان با استعداد، به خاطر حال و هوای «راک و عاشقانه» شناخته شد که با فشار و کشش بین رویکرد پیچیده و صحیح پارسیان به لباس، و آن شورشی این در مجموعه پاییز 1997 بسیار مورد توجه است، که با قطعات کاملاً طراحی شده افتتاح شد، و سپس گسترش یافت و شامل مواد ملایم لمسی مانند خز و نوعی ابریشمی شد. امضای سیتبون در مصاحبه اخیر، طراح این مجموعه را دارای یک “عاشقانه تاریک” توصیف کرد. منتقدان معاصر با این ارزیابی همسو بودند. خاطرنشان کرد: «مارتین سیتبون در بهترین حالت خود در سبک گوتیک و ترسناک بود دیلی تلگراف، و نویسنده یک داستان سندیکایی، جولیا سابو، نوشت که این لباسها «در یک لحظه سخت و لطیف به نظر میرسند». به گفته دانیل زینایچ، که نمایش را افتتاح کرد، آنها جذابیت درونی داشتند. مارتین یکی از طراحان مورد علاقه من بود. او در یک تبادل ایمیل گفت: او یک جهت مشخص و مزیت قابل تشخیص قوی داشت. طرحهای او برای این مجموعه بسیار زنانه و جذاب بود. مدلها برای اجرای نمایش او بسیار هیجانزده بودند، زیرا این شوی بسیار سر و صدا بود و جالبترین اینفلوئنسرها طرحهای او را میخواستند.»
مارتین سیتبون که در کازابلانکا به دنیا آمد، در کودکی به پاریس نقل مکان کرد. او که فارغالتحصیل استودیو Berçot است، قبل از راهاندازی خط تولیدی همنام خود در سال 1986، به عنوان یک طراح مستقل کار میکرد. در آن زمان، ووگ سیتبون را به عنوان یکی از استعدادهای جدیدی معرفی کرد که به مد «جذابیت خاصی – یک بیتحرکی – و روشی تا حدودی جوانتر در پاریس میداد. لباس پوشیدن.” همچنین، یک راه آماده برای لباس پوشیدن. دو سال بعد، سیتبون برای زنده کردن Chloé، یکی از اولین برندهای پرت-آ-پورتر پاریس، استخدام شد و او مجموعه خود را در کنار مجموعههای خانه میراث طراحی کرد.
یادداشت ویرایشگر: Rev، همکاری بین مارتین سیتبون و تاجران و برادر، لورن و آریک بیتتون، قطعات آرشیو طراح را بهروزرسانی میکند. اولین پیشنهاد، که در پاریس به نمایش درآمد، شامل طرحهای بازسازیشده از مجموعه خوش خلق پاییز 1997 طراح بود که به تازگی دیجیتالی شده است. قطعاتی از این نمایش همچنین در نمایشگاه “بیگ بنگ 1997” که به تازگی در کاخ گالیرا در پاریس افتتاح شد، مشاهده می شود.