فهرست خواندنی برای فصل 2 کارداشیان ها

تصویر: راهنمای رویدادهای شبه در آمریکا

چگونه گرینگوها تکیلا را دزدیدند: عصر مدرن سنتی ترین روح مکزیک

به نظر می‌رسد که خانواده قصد دارند به یکی از رسوایی‌های اخیر کیم متمایل شوند: زمانی که او به ملتی که هنوز پس از همه‌گیری در حال تثبیت بود با اعلام اینکه تنوع، “به نظر می رسد که هیچ کس دیگر نمی خواهد کار کند.” در تریلر، Khloe به کیم می‌گوید: «هیچ‌کس با شما همدردی نمی‌کند» و ادوارد برنیز که به عنوان «پدرخوانده تبلیغات» شناخته می‌شود، ممکن است نیاز کیم به کنترل آسیب را روشن کند. مانیفست مهم او در سال 1928، تبلیغات، به این موضوع می پردازد که چقدر برای یک کسب و کار مهم است که «به طور مداوم انگشت خود را روی نبض عمومی داشته باشد. باید تغییرات در اذهان عمومی را درک کند و آماده تفسیر منصفانه و شیوا نسبت به تغییر افکار باشد.» متن تاریخی نه تنها در مورد میراث کار جنرها از مطبوعات snafus قابل استفاده است. نکته اساسی Bernays این است که مهندسین تبلیغات موثر حتی قبل از اعلام موجود بودن محصول، تمایل اجتماعی به محصول را ایجاد می کنند. فکر کنید: لب‌های کایلی در سال 2015، و هیاهوی گمانه‌زنی‌ای که تحول آن‌ها را احاطه کرد قبل از اینکه او بالاخره کیت‌های لب‌های آرایشی کایلی خود را معرفی کرد. به طور کلی، این کتاب پیش‌بینی می‌کند که کار جنر به موضوع مرتبط باشد – و تأثیر آنها بر اقتصاد تأثیرگذار.

عروسی سنگین کراویس: تصویر: راهنمای رویدادهای شبه در آمریکا توسط دانیل بورستین

به نظر می رسد زمان زیادی به تصاحب لباس جنجالی کیم از لباس «تولدت مبارک، آقای رئیس جمهور» مرلین مونرو برای مت گالا 2022 اختصاص داده شود. در نمایی از تریلر، کیم به دوربین می گوید: «عزیزم، من جکی هستم و مرلین.» کیم در طول زندگی حرفه‌ای خود، خود را با زنان نمادین بی‌شماری هماهنگ کرده است، و همیشه وسوسه‌انگیز است که در زندگی‌نامه‌های آن‌ها بگردیم تا بفهمیم این مقایسه‌ها چگونه انجام می‌شود. وجه مشترک در این مورد ممکن است به سادگی زنانگی، قدرت، و مهمتر از همه، استفاده زیرکانه از ساختارهای رسانه ای آن زمان برای تداوم ارتباط باشد. همانطور که ریچارد دایر، آکادمیک انگلیسی در آن نوشت ستاره ها“یک ستاره هم معمولی و هم خارق العاده است.” جکی، مرلین و کیم همگی می‌دانستند که چگونه از فیلم، تلویزیون، اخبار یا رسانه‌های اجتماعی که در طول زندگی‌شان اهمیت داشت، بهترین استفاده را ببرند، به گونه‌ای خود اسطوره‌سازی کنند که ارزش‌ها (یا اضطراب‌های آمریکا) را منعکس کند، و سپس نشان دهند. به خوبی روی صفحه نمایش ستاره ها کتابی مفید برای درک ساختارهای هالیوود قدیمی از افراد مشهور است و دایر تحلیل خود را در سه بخش سازماندهی می‌کند: «ستاره‌ها به مثابه یک پدیده اجتماعی»، «ستارگان به مثابه تصاویر» و «ستارگان به مثابه شخصیت‌ها». جالب است که از طریق کیم متوجه شوید که کدام اصول ستارگان آمریکایی پابرجا بوده و کدام یک از بین رفته اند.





منبع تصویر ممکن است موارد زیر را شامل شود: آگهی، پوستر، انسان، شخص، بروشور، کاغذ، و بروشور

تصویر ممکن است موارد زیر را شامل شود: آگهی، پوستر، بروشور، کاغذ، بروشور، کلاژ، انسان و شخص

این تریلر همچنین نشان می‌دهد که کورتنی کارداشیان در حال آماده‌سازی برای عروسی خود در ماه می پورتوفینو با تراویس بارکر است که توسط دولچه و گابانا “میزبانی” شد. در آن زمان، عکس‌های پاپاراتزی‌های لو رفته از این مراسم، کراویس و مهمانانشان را نشان می‌دادند که در خانه منحط ایتالیایی لباس پوشیده بودند – اما تا زمانی که عکس‌های رسمی الن فون اونورث از مراسم عروسی منتشر نشد، تماشاگران می‌توانستند تاثیر کامل این ظاهر را احساس کنند. کراویس همیشه داستان عشق خود را با شکوفایی زیباشناختی اجرا کرده است، و این حساسیت پسند رسانه‌های اجتماعی مرا به یاد نظریه کلاسیک رسانه‌ای 1962 می‌اندازد. تصویر توسط دانیل بورستین Boorstin انقلاب گرافیکی قرن 19 را شکست، زمانی که تصاویر شروع به نفوذ در رسانه ها کردند و به اندازه محتوای خبری آنها مهم شدند (اگر نه بیشتر). بورستین معتقد بود که تثبیت انبوه ما با تصاویر در نهایت باعث الهام بخشیدن به شخصیت‌های عمومی می‌شود تا فعالیت‌ها و رویدادهای زندگی‌شان را با در نظر گرفتن بازی‌های پایانی رسانه‌ای – تیترها، عکس‌ها – مدیریت کنند. بورستین نوشت: “واقعیت خود به “غیر داستانی” تبدیل شده است.

پارادایم جکی کندی احیا شده در مقابل مرلین مونرو: ستاره ها توسط ریچارد دایر

تصویر ممکن است موارد زیر را شامل شود: آگهی، پوستر، بروشور، کاغذ، بروشور، متن، منو، و صفحه

نما دیگری از تریلر، کندال را نشان می‌دهد که یک بطری تکیلا 818 را در دست گرفته و صداپیشگی‌اش می‌گوید: «من واقعاً می‌خواهم رئیس خودم باشم». به نظر می رسد که برخی از BTS های برند متعلق به جنر در این فصل در خط لوله قرار دارند، به طور بالقوه سوالی را ایجاد می کند که مدت هاست شرکت ارواح را احاطه کرده است: آیا برای یک زن سفیدپوست خوب است که وارد بازی تکیلا شود؟ در سال 2015، شانتال مارتینو کتابی خارق العاده با توجه به تاریخ اجتماعی و زمینه تجارت آگاو نوشت، به نام چگونه گرینگوها تکیلا را دزدیدند: عصر مدرن سنتی ترین روح مکزیک. برخی از تحقیقات ممکن است شما را شگفت زده کند.

کیم تنوع حادثه: تبلیغات توسط ادوارد برنیز

این محتوا را می توان در سایتی که از آن سرچشمه می گیرد نیز مشاهده کرد.

کیم، SKIM ها و فرشتگان نمادین ویکتوریا سیکرت: راه های دیدن توسط جان برگر

تصویر ممکن است موارد زیر را شامل شود: آگهی، پوستر، بروشور، کاغذ، و بروشور

فصل دوم از کارداشیان ها در راه است، و – در صورتی که اخبار تابستانی کار جنر پیش‌نمایش کافی ارائه نکرده باشد – Hulu یک تریلر منتشر کرده است که حس بسیار خوبی از آنچه می‌توانیم از نمایش انتظار داشته باشیم به ما می‌دهد. بنابراین، چگونه باید همه ما تا 22 سپتامبر وقت خود را تحمل کنیم؟ همانطور که ما به همه چیز نگاه می کنیم، از کمپین های نوستالژیک SKIM گرفته تا عروسی “میزبانی” کراویس توسط Dolce & Gabbana و ارزیابی خود کیم مبنی بر اینکه او “جکی” است. و یک مرلین،» در اینجا لیست خواندن پایان تابستان با الهام از کارداشیان برای همراهی فصل آینده است.

محتوا

تصویر ممکن است موارد زیر را شامل شود: و نماد ستاره

این کتاب برگرفته از مستند هنری جان برگر در سال 1972 بی‌بی‌سی با همین نام، نگاه سفید مردانه، نحوه استفاده از نوستالژی برای تولید تبلیغات و بسیاری از تفکرات دیگر مربوط به مکانیک‌های اساسی هنر و رسانه را باز می‌کند. هنگامی که کیم با پوشاندن برخی از به یاد ماندنی‌ترین فرشته‌های ویکتوریا سیکرت در SKIM تسلط خود را در حوزه لباس زیر نشان می‌دهد (او به نورث می‌گوید: «شما نمی‌دانید این چقدر نمادین است)، ممکن است بینش برگر در مورد توانایی تصویرسازی قدیمی را به یاد بیاوریم. برای تقویت قدرت فروش یک محصول: «علمیت در اصل نوستالژیک است. باید گذشته را به آینده بفروشد.»

BTS 818: چگونه گرینگوس تکیلا را دزدید، توسط شانتال مارتینو