ادوارد رابینسون، فارل ویلیامز و ریچل مسکات.
فارل ویلیامز ماده مخفی مراقبت از پوست خود را فاش می کند
«نژاد انسانی در مورد نیت است. این در مورد گرد هم آوردن مردم است: مردم، نه مردان و زنان، فقط انسان ها.
این هفته، ویلیامز و خانوادهاش در لندن هستند («این اولین بار است که برای روز شکرگزاری از ایالات متحده خارج میشوم») تا اولین نمایش فیزیکی و عمدهفروشی برند مراقبت از پوست خود Humanrace را که از نظر جنسیت خنثی است، در بریتانیا رونمایی کنند. Selfridges در حال افزودن این نام تجاری به پیشنهاد 300 نفری خود در بخش زیبایی 45000 فوت مربعی در پرچمدار لندن خود و همچنین در منچستر، بیرمنگام و فروشگاه های دیجیتال است.
محصولات مراقبت از پوست چه شبنم دار، حجیم، صاف و یا پررنگ باشد، اغلب چشم انداز بهبود فیزیکی را ارائه می دهند. به محض اینکه فارل ویلیامز شروع به توضیح در مورد مزایای نام تجاری خود می کند، آشکار می شود که جاه طلبی های این غول زیبایی نوپا عمیق تر است.
این مقاله در ابتدا در Vogue Business ظاهر شد. برای دریافت خبرنامه Vogue Business، اینجا ثبت نام کنید.