رنگارنگ ترین زمان سال است. لوگوها ناگهان در رنگین کمان شعله ور می شوند و به نظر می رسد خیابان های نیویورک (و ممکن است دیگران) زنده شوند در حالی که ما همه چیز پراید را جشن می گیریم. اما کدام محصولات برای جامعه LGBTQIA+ فراتر از خط پرداخت تفاوت ایجاد می کنند؟ ما اینجا هستیم تا در ژوئن امسال در آبهای رنگارنگ حرکت کنیم.
شما این ضرب المثل را شنیده اید که زندگی را با عینک های رز رنگی می بینید – چطور می شود آن را از طریق لنزهای رنگین کمانی ببینید؟ پنج عضو edCFDA گرد هم آمدند تا برای دومین ابتکار سالانه عینک پراید edCFDA، عینک الهام گرفته از پراید طراحی کنند که به نفع The TransLatin@ Coalition خواهد بود. نوردستروم شش تیشرت پراید با شعارهای معنیداری مانند «کشیدن بر نفرت غلبه میکند» و «همه یعنی همه» با وعده اهدای 100 درصدی درآمد خود به کمپین حقوق بشر خلق کرد. درصدی از فروش کیف ورساچه صورتی رژگونه به بنیاد ایدز التون جان اختصاص می یابد تا به انگ ایدز پایان دهد.
حال و هوا، سبک یا رنگ شما هرچه که باشد، ما فهرستی از برندهایی را گردآوری کرده ایم که به دنبال ایجاد تفاوتی فراتر از پاشیدن رنگین کمان در خط تولید هستند. در اینجا راهنمای هدیه تراشیده منشوری ما است که در واقع بازپرداخت می کند.
مجموعه Calvin Klein & This Is Love
کالوین کلاین با بازیگران آماندلا استنبرگ و براندون فلین برای مجموعه “This Is Love” به نیروهای خود پیوست. شلیک شده توسط کریم صدلی بگذار بیرون کمپین از خود واقعی شما و معنای واقعی آزاد کردن آن تجلیل می کند. در کنار پیام کمپین، این مجموعه دارای یک پالت رنگین کمان در میان لباسهای زیر نخی راحت است که میتوانند با هم ترکیب شوند. علاوه بر این، دو تی شرت با نسخه محدود در حمایت از ILGA World و مرکز حقوقی ترنس ها طراحی شد. در راستای حمایت تمام سال ما از جامعه LGBTQIA+، کالوین کلاین بیش از 220000 دلار به سازمانهای غیرانتفاعی، از جمله PFLAG National، و بیشتر در سال 2023 متعهد شد.
بنیاد ایدز ورساچه و التون جان (EJAF)
«ماه غرور زمان بسیار مهمی است. دوناتلا ورساچه در بیانیهای مطبوعاتی میگوید: همه ما باید به جامعه شگفتانگیز LGBTQIA+ خود افتخار کنیم و من مفتخرم که متحد آن هستم. این برند معروف ایتالیایی با بنیاد ایدز التون جان برای اهدای درصدی از فروش کیف کوچک Greca Goddess همکاری می کند. از زمان تأسیس EJAF در سال 1992، ورساچه از حامیان دیرینه مأموریت این بنیاد برای پایان دادن به اپیدمی ایدز بوده است. در این ماه، کیف شانه ای صورتی پودری چیزی بیش از اکسسوری کردن ظاهر شما خواهد بود.
مجموعه Amanda Lepore x Saulo Villela & Equality New York
طراح Saulo Villela با یک و تنها Amanda Lepore برای ایجاد یک مجموعه کپسولی به نام Equality New York همکاری کرد. برای قهرمانی در جامعه LGBTQIA+ از طریق لب قرمز و ظاهر برجسته Lepore، درآمد حاصل از آن به خیریه های برجسته مانند مرکز علی فورنی در طول ماه پراید و بعد از آن اهدا خواهد شد. این دو در این ماه میزبان یک رویداد منحصر به فرد 3 ساعته پاپ آپ خواهند بود که در آن طرفداران می توانند کالاهای خود را با امضای Lepore دریافت کنند. برای جزئیات بیشتر دوباره به @equalitynyc مراجعه کنید، اما در عین حال، این مجموعه تا پایان ماه اوت در دسترس خواهد بود.
شکارچی و یونیسکس BLOOM™ Pride Clog
هانتر با رنگهای رنگینکمان پرچم Progress Pride، یک گیره BLOOM™ Pride یکجنسی ایجاد کرد که شادی خالص را القا میکند. تمام 100٪ درآمد به شریک خیریه قدیمی این برند Outright International اهدا خواهد شد که برای تقویت حقوق جامعه LGBTQIA+ تلاش می کند. طراحی این پاپوش برای بوت سازگار با محیط زیست است. مطابق با طرح های استاندارد EVA، این گیره از فوم جلبکی تشکیل شده است، ماده ای انقلابی که به کاهش وابستگی به پلاستیک های مضر کمک می کند. این پاپوش ها برای خرید در بریتانیا، ژاپن و اروپا نیز موجود است.
روغن موی اصلی L’Huile با نسخه محدود Kérastase & Pride
روغن موی کلاسیک Kérastase که زیبایی درون خود را تجسم می بخشد، دارای خطوط رنگین کمانی در جلو و مرکز است. فرمول پرفروش ترین محصول این برند است که با درخشش علامت تجاری اکسیر، انواع مو را احیا می کند. برای بزرگداشت غرور، این برند زیبایی مبلغ 25000 دلار در این ماه به The Trevor Project، یک سازمان غیرانتفاعی اختصاص داده است که با ارائه مشاوره رایگان 24 ساعته و 7 روز هفته به خودکشی در میان جوانان LGBTQIA+ اختصاص داده شده است.
مجموعه گفتگو و افتخار به بودن
Converse به نیروهای برنده جایزه گرمی و نماد LGBTQIA+ Big Freedia ملحق شد تا مجموعه “مفتخر به بودن” را به مناسبت غرور ایجاد کند. اعضای شبکه جهانی هنرمندان جوان Converse از جمله خواننده/ترانه سرا، ایوا وستفال، هنرمند مقیم لندن، یلیز آیف اوغلو، خاویر “اینترنت ایکس” خلاق چند رشته ای، و عکاس OJ نیز حضور دارند. با شادی در همه سبک ها، هر سیلوئت طیف کاملی از بیان خود را امکان پذیر می کند. از کفشهای پاشنهدار کاملاً درشت گرفته تا کفشهای کلاسیک چاک تیلور، یک کفش برای همه وجود دارد. در ادامه تعهد 2.5 میلیونی Converse برای کمک مالی به سازمانهای غیرانتفاعی LGBTQIA+ از سال 2015، حمایت امسال به سمت پروژه It Gets Better، مرکز علی فورنی، BAGLY (اتحاد جوانان همجنسگرا، لزبین، دوجنسگرا و تراجنسیتی بوستون) و تهاجمی تئاتر
مجموعه TOMS & The Unity
مجموعه جدید یونیتی TOMS دارای پرفروشترین استایلهای یونیسکس است که با رنگ برای پراید آغشته شدهاند. اسلایدهای ombre marshmallow یا TOMS های کلاسیک نخی وجود دارد تا با حال و هوای رنگین کمانی شما مطابقت داشته باشد. پشتیبانی TOMS از سازمانهای LGBTQIA+ مانند COLORS، که مراقبتهای سلامت روانی مثبت و نامحدود LGBTQ+ را به جوانان زیر 25 سال ارائه میکند، یک تعهد یک ساله است. هر جفت TOMS خریداری شده برای تامین منابع مالی سلامت روان در کل هزینه می شود.
ابتکار عینک edCFDA و پراید
امسال، پنج عضو edCFDA – Blake Kuwahara از Blake Kuwahara Eyewear، Christian Roth از Christian Roth Eyewear، Gai Gherardi از laEyeworks، Selima Salaun از Selima Optique و Stirling Barrett از Krewe Eyewear – گرد هم می آیند تا دومین سالانه edCFDA & را راه اندازی کنند. ابتکار عینک پراید. هر یک از طراحان یک طرح انحصاری عینک آفتابی ارائه خواهند کرد که بخشی از درآمد حاصل از آن به ائتلاف TransLatin@، یک سازمان غیرانتفاعی که از نیازهای TransLatin@s که مهاجران مقیم ایالات متحده هستند، اختصاص خواهد یافت.
نوردستروم و کمپین حقوق بشر
نوردستروم با کمپین حقوق بشر در حمایت از شش طرح تی شرت پراید در شش مکان منطقه ای: نیویورک، سیاتل، شیکاگو، دالاس، نشویل و میامی همکاری می کند. روی هر پیراهن پیامهای صمیمانهای مانند «همه یعنی همه» و «کشیدن بر نفرت غلبه میکند» نقش بسته است. تمام عواید به HRC، که بزرگترین سازمان حمایت از LGBTQIA+ در کشور است، اختصاص خواهد یافت. نوردستروم همچنین میزبان Big Gay Swap Meet خواهد بود، یک فروشگاه بازار چند فروشنده که از برندها و فروشندگان محلی تاسیس شده LGBTQIA+ در فروشگاه مردان Nordstrom NYC حمایت می کند. فروشگاه بازار از 15 ژوئن راه اندازی می شود و تا 25 ژوئن ادامه خواهد داشت.
IKEA & True Colors United
بر روی کیف FRAKTA حرکت کنید، کیف STORSTOMMA در این ماه تمام شکوه رنگین کمان خود را به دست گرفته است. IKEA کیف های رنگارنگ را با مشارکت True Colors United، سازمانی که ماموریت آن مراقبت از جوانان بی خانمان LGBTQIA+ است، به فروش خواهد رساند. 100٪ از درآمد حاصل از فروش تا سقف 50 هزار دلار به سازمان غیرانتفاعی اهدا می شود. معلوم شد دوام و سبک می توانند با هم وجود داشته باشند!
مایور جیروترا و آیکیا
Couturier Mayyur Girotra با اولین خط تولید پرت خود، AIKYA، افتخار را جشن می گیرد. این مجموعه که کلمه ای به معنای وحدت است، غرور را با تلفیقی از رنگ های روشن و یک شبح آزاد ساخته شده با منسوجات و تکنیک های آسیای جنوبی به نمایش می گذارد. Google و گروههای منابع کارمند شبکه Indus Google با Girotra همکاری کردند تا جشنها را با نمایش باند شامل مدلهایی از جامعه پراید آغاز کنند. جیروترا در رابطه با خلاقیت های بازیگوش خود گفت: “من نامه ای عاشقانه را از دریچه هنر خود به خانواده LGBTQIA+ خود تقدیم می کنم. از مفهوم تا اجرا، تیم گوگل شرکای استراتژیک در ایجاد چشم انداز من بوده است.” این مجموعه در Āve، یک مجموعه طراحی هندی در سوهو با عکسهای زیبا از اعضای جامعه LGBTQIA+ در هند به نمایش گذاشته میشود.