سانای مردانه در بدنه سانو • Leica Galerie Milano

لایکا گالری میلانو
Via Giuseppe Mengoni، 4
20121، میلان



منبع

واقعاً چه کسی پشت مردان و زنان مؤمن است؟ ما اغلب عادت داریم که کشیش ها، راهبه ها و رهیبان را به عنوان سوژه هایی تقریباً جدا از واقعیت تصور کنیم. نقشی که آنها ایفا می کنند به نظر ما آنقدر رایج است که بتوانیم فضای فرد مجرد را کاملاً تحت الشعاع قرار دهیم. آنچه مسلم است این است که آنها در بستری آغشته به قوانین و مقرراتی عمل می کنند که باید رعایت شوند، که در آن همه چیز باید جدی و درست به نظر برسد، در حالی که هر نوع ابتکار شخصی محکوم است.

عکس‌های نمایش داده شده از جنبه انسانی سوژه‌ها بهره می‌برند و فداکاری خارق‌العاده و استعدادی منحصربه‌فرد برای سرگرمی را به تصویر می‌کشند که با نشاطی مخرب آمیخته شده است. همانطور که در Habemus Papam، اثر نانی مورتی، با کنایه‌ای مودبانه، سبکی و زبانی شاعرانه، عکاس ما را در هر داستانی که می‌گوید مشارکت می‌دهد: لحظه‌های معلق، لبخندهای اشاره‌شده و ترکیب‌های رنگی ضروری باعث می‌شود انسان معمولی، محله دوست را درک کنیم. در برابر مقام کلیسا

سانای مردانه در بدنه سانو • Stefano Guindani
ویرایش شده توسط دنیس کورتی

کار سانای مردانه در سانو بدنی توسط Stefano Guindani حول این سوال اجتماعی توسعه می‌یابد و به لطف Leica SL2، دوربینی از Leica SL System، سیستم حرفه‌ای بدون آینه توسط لایکا که برای عکاسان و با آنها ساخته شده است، محقق شد. دارای فناوری پیشرفته و کیفیت ساخت ساخت آلمان، با مفهوم عملیاتی کاربردی و بصری است.

هر تصویر پس‌زمینه‌ای شکوفا از وصیت‌های تکوینی را نشان می‌دهد، بازی‌ای که در میدان خنثی اشتراک‌گذاری انجام می‌شود، جایی که فداکاری – به عنوان یک عمل نمادین از تلاش به میل انسان برای جایگزینی دیوارهای جهل با پل‌های تجمع می‌پیوندد. روحانیون گویندانی فوتبال بازی می کنند، گلف را بررسی می کنند، خود را وقف موج سواری می کنند. آنها مانند تعبیر سورنتینو از شخصیت پاپ در پاپ جوان، ناسازگار و جسور هستند. از طریق دستور زبان تصویری مثال زدنی، گاه نمادین و خالی از هرگونه بلاغت، روایتی پویا و غافلگیرکننده در برابر چشمان ما ظاهر می شود که می تواند انقلاب معنایی را در تخیل جمعی ایجاد کند.

سه شنبه تا شنبه | ساعت 10:00 – 14:00 / 15:00 – 19:00

ورودی رایگان

23 سپتامبر تا 26 نوامبر 2022