ریکاردو تیسی در باربری بیرون است و دانیل لی وارد است


این شرکت بریتانیایی امروز اعلام کرد که ریکاردو تیشی پس از پنج سال به عنوان مدیر ارشد خلاق از باربری خارج می شود. آخرین نمایش او برای این برند روز دوشنبه برگزار شد که به دلیل مراسم خاکسپاری ملکه از هفته مد لندن موکول شد. دانیل لی، مدیر خلاق سابق Bottega Veneta، جای Tisci را در خانه میراث بریتانیا در تاریخ 3 اکتبر خواهد گرفت.

“من خوشحالم که دانیل به عنوان مدیر ارشد خلاق جدید ما به باربری می پیوندد. دانیل یک استعداد استثنایی با درک منحصر به فرد از مصرف کننده لوکس امروزی و سابقه قوی در موفقیت تجاری است و انتصاب او جاه طلبی های ما را برای باربری تقویت می کند. “من از همکاری نزدیک با او هیجان زده هستم و مطمئن هستم که او تاثیری را که ما در این مرحله به دنبال آن هستیم، با حمایت تیم های با استعداد و با تجربه ما خواهد داشت.”

انتصاب تیسی در باربری او را با مارکو گوبتی، مدیرعامل وقت، که همان نقش را در Givenchy در زمان تصدی طراح در آنجا داشت، پیوند داد. تحت رهبری او، تیسی به باربری درخشش بین المللی بیشتری بخشید و طرفداران هزاره و ژنرال Z را دوباره جذب کرد. اما گوبتی در ژوئن سال گذشته باربری را ترک کرد. (او اکنون در Ferragamo است.) Akeroyd، سابقاً از Versace، اکتبر گذشته به عنوان مدیر عامل جدید Burberry انتخاب شد و در آوریل سال جاری کار در این نقش را آغاز کرد.

Tisci’s Burberry که به دلیل بحران کووید قطع شده بود، نتوانست به همان روشی که Givenchy متعلق به LVMH در زمان مدیریت آن برند انجام داد، به اوج خود برسد. زمان بندی سخت بود، اما تیشی در مقابل تیپ هم بازی می کرد. کریستوفر بیلی سلف او میراث تاریخی باربری را پذیرفت و به آن تعمیم داد. هر مجموعه نوعی نامه عاشقانه به بریتانیا بود. تیسی که ایتالیایی‌تبار است، با وجود اینکه تحت آموزش سنت مارتینز مرکزی است، بیشتر به عنوان یک فرد خارجی در این برچسب ظاهر شد. فعالیت او در این برند با برگزیت نیز تلاقی پیدا کرده است، که شاید کار فروش بریتانیایی بودن باربری به جهان را پیچیده کرده است.

با این وجود، او پیروزی های خود را در باربری داشته است. بلافاصله، او با اسطوره طراحی پیتر ساویل (از شهرت آلبوم New Order) وصل شد و لوگوی خانه را دوباره تجسم کرد، و یک T برای توماس به باربری B معروف اضافه کرد. استفاده شرکت از خز بر روی ساعت او به پایان رسید، همانطور که مورد بحث برانگیز بود. و سیاست مضر برای محیط زیست سوزاندن کالاهای فروخته نشده. و کمپین Adam Driver برای Hero، اولین عطر مردانه Burberry Tisci، یک پدیده ویروسی غیرقابل چشم پوشی بود.



منبع