او می گوید: «همه چیز بسته بود، حمل و نقل غیرممکن بود، و من فقط می توانستم از آنچه داشتم استفاده کنم. بنابراین من بسیاری از کریستال های اکریلیک، لاستیک و سواروسکی را که از دوران تحصیلم باقی مانده بود، ترکیب کردم. رویکرد آگاهانه لیو ممکن است یک رویکرد ضروری باشد تا اخلاق، اما او همچنان در آگاهی از محیط زیست خود به تکامل خود ادامه داده است. برای آوردن یک عنصر «فوق زنانه» و متمایل به لباس شب به پارچههای خیاطی رسمی مککارتنی، او از تکنیک برش بدون ضایعات استفاده کرد تا قطاری از یک دامن را بسازد که از مربعهایی ساخته شده است که با جلوه اوریگامی روی آن کار شده است. چندین روز شبیه پروانه ها یا صدف های شیاردار. لیو می گوید: «هر اینچ از پارچه استفاده می شود.
لیو، که امیدوار است با مککارتنی در اواخر امسال به چین سفر کند، به جای برقراری ارتباط از طریق نخها و پارچهها، رو در رو ملاقات کند. “من واقعاً می خواهم کت ترنچ را امتحان کنم!”
این واقعیت که کار آنها با هم یک تبادل خلاقانه به رهبری زنان بود فقط به شادی می افزاید. مککارتنی اظهار تاسف میکند: «زنان کمی هستند که به سمت برندها میروند، چه رسد به بنیانگذاران». اما اکثریت تیم ما زن هستند.
مخلوقات مک کارتنی و لیو ناسازگاری خاصی دارند، اولی از طراحی «زمخت لبهها» با پارچههای فرسوده و لبههای ناتمام لذت میبرد، در حالی که لیو از چیزی الهام گرفته است که مککارتنی آن را «درخت زنانه» بالای زنجیر طلاییاش مینامد. شامل سگکها و توریهای حلقهای فلزی و اضافه کردن دوخت و گلدوزی با دستگاه متقاطع برای ردیابی فرم زنانه مانند یک گچ خیاطی.
مک کارتنی با لبخند می گوید: «من قول می دهم شخصاً آن را در چمدان دستی خود حمل کنم.