هر دو وارد ساختمان می شویم که مظهر طراوت است یا بهتر است بگوییم قدم زدن در مادگی گل. آدریل، مشاور ما، به ما سلام می کند. او چهار سال از زمان افتتاح آن در لوکیشن شانل کار کرده است. به من و اندروز دیواری از قفسههای صاف نشان داده میشود که هر کدام از آنها به نام Chanel-y – «Vendome»، «Comete»، «Tweed»، «Beige» – همراه با توضیحی در زیر هر کدام نامگذاری شدهاند.
بازدید از مجلل ترین راز زیبایی باز Chanel با جسی اندروز
آدریل ما را به اتاقی با نور کم و حسی هدایت می کند که دارای شکاف های کوچکی برای بیش از 51 عطر است. او به ما توضیح میدهد که هر کدام از ما عطرهایی را امتحان میکنیم، که نامی ندارند اما شمارهگذاری شدهاند و اعدادی را که برایمان جذاب هستند، یادداشت میکنیم. این فرآیند به مهمان اجازه میدهد تا این عطرهای مختلف را بدون تعصب نسبت به عطری که معمولا میپوشد، امتحان کند. من و اندروز هر کدام از رایحهها را مرور میکنیم، که از رایحههای مرکباتی شروع میکنیم. اندروز از رایحه مردانه Bleu de Chanel دوست پسرش استفاده می کند.اوو لا لا، شیک! در پایان، آدریل فاش می کند که بین ما دو نفر، من و اندروز سه مورد از مجموعه شانس Chanel را انتخاب کرده ایم که محبوب ترین عطرها است: Chance Eau Fraiche، Chance Eau Tendre و سپس Chance of Vive. بین سور!