اندرو بولتون، متصدی کتاب، پیش از دریافت جایزه CFDA درباره آنچه که یک نمایشگاه مد مدرن را می سازد صحبت می کند.

روایات
من همیشه به روایت‌ها اعتقاد دارم – هم روایت تصویری و هم روایت مفهومی – بنابراین یکی از کارهایی که من نیز سعی می‌کنم انجام دهم این است که آن بخش‌ها را در یک نمایشگاه تداعی کنم. من فکر می‌کنم مهم است که مردم بتوانند بلافاصله مفهوم را بفهمند، فقط به صورت بصری، زیرا فکر می‌کنم اگر مخاطب را از نظر بصری از دست بدهید، آنها بیشتر درگیر موضوع نخواهند شد.

طراحان و پیش بینی کنندگان تنها کسانی نیستند که روندها را تعیین می کنند. بسیاری از نمایشگاه‌هایی که اندرو بولتون در مؤسسه لباس آنا وینتور با هم ترتیب داده است، تأثیر موج‌دار مشهودی بر مد داشته است. گاهی اوقات این تأثیر به صورت فیزیکی در لباس ها منعکس می شود. شاید ماندگارتر این باشد که نمایشگاه‌هایی مانند «Manus ex Machina» یا «Camp» فیلترهای جدیدی را معرفی کرده‌اند که از طریق آن‌ها می‌توانیم بهتر بفهمیم که چه چیزی در باند فرود می‌آید یا مهارت‌هایی که در ساخت آن انجام می‌شود. تام براون پوش بولتون که بیستمین سال حضور خود در Met را نشان می دهد، به افتخار النور لمبرت، جایزه موسس CFDA را دریافت می کند. این یک ادای احترام مناسب است. لمبرت که به عنوان “امپراتور خیابان هفتم” شناخته می شود، نه تنها CFDA را در سال 1962 راه اندازی کرد، بلکه از همان ابتدا از موسسه لباس حمایت کرد.

ما نمایشگاه های تک نگاری انجام می دهیم، اما حتی با [those] من تمایلی به گرایش به گذشته‌نگر ندارم که ساختار زمانی دارد. من خیلی بیشتر به نوشتن مقاله در مورد یک طراح خاص علاقه دارم. بخشی از آن زمان است. ما زمان لازم برای انجام یک نوع واقعاً عمیق به گذشته نگر زمانی را نداریم، اما بیشتر این واقعیت است که من ترجیح می دهم یک مقاله واقعاً متمرکز در مورد یک طراح انجام دهم. بنابراین در مورد مک کوئین، این درگیری او با مفهوم والا و رمانتیسم بود. با ری کاواکوبو درباره نحوه عملکرد او در این فضای بین‌المللی است. و با کارل لاگرفلد، این ایده در مورد خط زیبایی و روند طراحی او است، اما دوباره چگونه او دوگانگی ها را در کار خود آشتی می دهد.



منبع به موقع بودن
مردم همیشه می گویند، “برای اجرای یک نمایش پرفروش چه چیزی لازم است؟” ما هرگز قصد برگزاری نمایشگاه های پرفروش را نداشتیم، ما تصمیم گرفتیم نمایشگاهی را ارائه دهیم که به موقع و مرتبط باشد. فکر می‌کنم بازدیدکنندگان فیلم پرفروش را می‌سازند، نه کیوریتور. به موقع بودن چیزی است که ما همیشه به آن فکر می کنیم و همچنین سعی می کنیم مردم را به طور متفاوتی درباره موضوع فکر کنند. بنابراین حتی اگر آنها ایده های از پیش تعیین شده ای دارند، برای به چالش کشیدن این انتظارات و عمیق تر کردن درک مردم از موضوع، و همچنین از خود لباس.

در آستانه مراسم اهدای جوایز، بولتون برای صحبت با او وقت گذاشت ووگ در مورد ملاحظاتی که برای ایجاد یک نمایشگاه مد مدرن وجود دارد – از جمله نمایش آینده مورد انتظار موزه، “کارل لاگرفلد: خط زیبایی”.