راجرز در مورد این همکاری میگوید: «بدیهی است که از نقطه نظر طراحی و تمام ارجاعهایی که اکنون با Y2K انجام میشود و نمادهایی که مجموعه او را پوشاندهاند، کاملاً مشخص است.» و Art Basel در میامی مکان ایدهآلی برای راهاندازی آن است، نه تنها به این دلیل که زمین چمن خانگی کورتازار است، بلکه به این دلیل که Farfetch امسال بیشتر بر بازار ایالات متحده تمرکز کرده است، بهویژه بازارهای کلیدی مانند LA، هیوستون، و فلوریدا جنوبی. راجرز توضیح میدهد که بخشی از استراتژی برند این است که به بازارهای لاتین و اسپانیایی نگاه کند و «با این پایگاه مشتری صحبت کند که احساس میکنم بهطور خاص با آنها صحبت نمیشود – نه از نقطهنظر لوکس».
این تنها بیانسه نبود که در اوایل دهه 00 از قطعات کورتازار استفاده می کرد، بلکه در تلویزیون نیز ستاره هایی را بر تن می کرد. کیم کاترال تاپ کورتازار را به تن داشت جنسیت و شهر، در قسمت بدنام “The Post-It Always Sticks Twice” از فصل ششم. سارا جسیکا پارکر در مورد اینکه محبوبیت سریال در میان نسل رسانههای اجتماعی دلیلی برای بازگرداندن آن با HBO Max بود صحبت کرده است. و همینطور… پس چرا برخی از مدهای نمایش داده شده در این نمایش را نیز بازنگردانید؟