گیدو پالائو به طومار پایبند است. این آرایشگر افسانهای میگوید: «من بسیاری از رنگسازان ژاپنی، چینی و کرهای را دنبال میکنم. پالائو که فرضیه زیبایی را حول تأثیر فراگیر فناوری ساخته است، می گوید: نوعی مفهوم سازی رنگ که تقریباً کامپیوتری به نظر می رسد. او میگوید پس از سالها چسبیدن به ایده «واقعیت» – آرایش بدون آرایش، موها به شکلی که هستی – اکنون به «هیپرواقعی» رسیدهایم، نتیجه مصرف دسته جمعیمان از عکسهای داخلی و بایگانیشده ساخت آواتار از طریق پیکسل های پر زرق و برق گوشی های هوشمند ما.
لنا اوت در مورد کیفیت خاصی که Palau به آن چسبیده است، می گوید: «مطمئناً یک انیمه علمی-تخیلی در آن وجود دارد. اوت، رنگنویس ساکن نیویورک و همکار مکرر پالائو که مسئول دید رنگی روشن خود در اینجا است، بابهای سبز روشن را به نمایش آلتا مودا دولچه و گابانا آورده است. رگه آبی به پیشنهاد پاییزی مربی. و نکات صورتی، آبی و آهکی به افسانه بهاری تام براون. او گزارش میدهد که مشتریان در استودیوی محبوب Ott’s Suite Caroline در سوهو شروع به درخواست روشنایی میکنند که «کمی دود کمتری» داشته باشد، و به سمت برنامههایی که «چسبنده، اما غنی» هستند، تمایل دارند.
و آنچه در سالن اتفاق می افتد اغلب بر روی فرش قرمز می ریزد. جودی ترنر-اسمیت اخیراً در جشنواره فیلم نیویورک یک فیلم فوشیا اشباع شده با وزوز را به نمایش گذاشت و نمی توان تصاویری از تغییر سایه تیلدا سوینتون در تابستان امسال در ونیز را به یاد آورد. این بازیگر برنده اسکار مرتباً با رنگهای بینظیر به رنگهای بینظیر خود رفتار میکند. اما برای دختر ابدی در اولین نمایش، او سایه چشمگیر زرد Big Bird را انتخاب کرد. (آنچه که کار رنگ تقریباً نئون فاقد ظرافت بود، در تأثیرات رسانههای اجتماعی جبران شد.)
پالائو می گوید، لازم نیست برای درگیر شدن در فانتزی کامل به سویینتون بروید. او توصیه می کند: “فقط یک کلاه گیس را نزد رنگ شناس خود ببرید و آن را هر طور که می خواهید رنگ کنید.” “این یکی دیگر از لوازم جانبی سرگرم کننده برای آزمایش زیبایی است.”
ویرایشگر مد: پاتریک مکی. مو، Guido Palau; آرایش، دایان کندال.