وقتی دوباره پاهایم به جاده برخورد کرد، با هزاران شادیکننده دیگر در اطرافم هماهنگ شد، رنگهای منشوری لباسهایمان در زیر گرمای خورشید میدرخشیدند، انگار هیچ چیز تغییر نکرده بود. علیرغم مرزهای بسته و بلاتکلیفی که قبلاً بسته بودیم، از همان جایی که کار را رها کردیم، ادامه دادیم – زیرا روح و میراث کارناوال یک تصمیم مصمم است.
من به کارناوال هایی در ترینیداد، آنتیگوا و جزایر کیمن رفته ام، اما باربادوس همیشه با من تماس می گیرد. جشن این کشور که Crop Over نام دارد، یک جشنواره سه ماهه است که ریشه در شادی دارد، علی رغم همه مشکلات. قدمت آن به دهه 1780 برمیگردد، آفریقاییهای بردهشده با پایان برداشت نیشکر، زحمات سخت خود را با آواز و رقص گرامی میداشتند. امروز، این سنت در خیابانهای باربادوس با تعدادی مسابقات موسیقی، مهمانیها (به نام جشن) و فینال تماشایی پر از لباسهای رنگارنگ و جشنهای جشن در روز بزرگ کادومنت ادامه دارد.
چند هفته پیش در یک بعدازظهر ژوئیه، مشتاقانه سوار یک پرواز در نیویورک شدم، همراهم پر از لباس های پر زرق و برق و رنگارنگ. پس از دو سال وقفه به دلیل بیماری همه گیر، من به باربادوس می رفتم تا بزرگترین نمایش روی زمین را ببینم: کارناوال. آفتاب، سوکا، و مقدار زیادی رم به باکانالیای یک هفته ای دام می زند که نوعی شادی مسری را تشویق می کند. جزیره شرقی کارائیب هشت سال پیش اولین آشنایی من با کارناوال را به من داد و از آن زمان تا کنون یک باکانالیست خودخوانده شده ام. کارناوال مظهر نوعی از آزادی است که من هرگز متوجه نشدم تا این حد از زندگی بزرگسالی ام غایب بوده است. در میان انبوه غریبه هایی که پوست برهنه و لبخندهای درخشان داشتند، موسیقی و رقص به من یادآوری کرد که چگونه رها شوم.
Masqueraders برای رژه پایانی کارناوال، به نام روز بزرگ Kadooment، به Aura Experience میپیوندند.