یکی از اولین چیزهایی که ممکن است هفته گذشته در حین قدم زدن در مرکز میلان متوجه آن شده باشید، تعداد بسیار زیاد کیسه های خرید با رنگ های روشن بود که از آغوش رهگذران تاب می خوردند. برای هر کسی که گذراً به مد علاقه داشت، آن رنگ خاص سبز کلی غیرقابل انکار بود – البته متعلق به Bottega Veneta بود. اما دلیل چرا این کیسه ها در همه جا یک راز باقی مانده است. آیا همه مردم شهر ناگهان یک شبه میلیونر شدند؟
بلازی – که در پاریس با پدری متخصص هنر و مادری مورخ بزرگ شد و بیشتر دوران جوانی خود را در حراجیها گذراند – از طرفداران دیرینه آثار Pesce بود که با استفاده از مواد چسبناک و غیر متعارف مشخص میشود. (فوم پلی اورتان، سیلیکون، و رزین کدر فوق الذکر، برای نام بردن از چند مورد)، رنگ ها و فرم های چشم نواز به قدری گیج کننده هستند که تقریباً روانگردان هستند. پس از تماس با تیم Pesce و ترتیب بازدید از استودیوی او در بروکلین نیروی دریایی در اوایل سال گذشته، این دو دوستی سریع پیدا کردند و ایده اولین همکاری خود را به وجود آوردند – 400 صندلی که کفهای روکش شده با رزین را میپوشانند. فضای نمایش در نمایش فصل گذشته – متولد شد.
معلوم شد که توضیح کمی سادهتر از این بود. این کیسه ها حاوی پوسترهایی برای پروژه Bottega Veneta برای هفته طراحی میلان بود، که خود با تصاحب خیابان های شهر خود همراه بود، از جمله: صف شلوغی که تا نیمه راه Montenapoleone کشیده شده بود، تا ویترین فروشگاه معمولاً محتاطانه این برند ایتالیایی. به جای نمایشگر خاموش معمولی پنجره، یک پسزمینه سبز روشن در خراشهای کروی بینظیر طراح طراح ۸۳ ساله Gaetano Pesce نقش بسته بود که با املای «Vieni a Vedere» یا «بیا و ببین».
به عبارت دیگر، این دعوتی بود برای ورود به داخل و شاهد آخرین پروژه Pesce با Bottega Veneta: ساختاری تونل مانند که کل فروشگاه را در بر می گرفت. این سازه از همان پارچه سفت و سخت آغشته به رزین ساخته شده است که او برای اولین همکاری خود با مدیر خلاق برند ماتیو بلزی از آن استفاده کرد، مجموعهای از صندلیها که به عنوان صندلیهای باند فرودگاه برای مجموعه بهار 2023 استفاده شد و سپس برای فروش در Design Miami عرضه شد. اوایل امسال پسچه یک روز پس از شروع نصب هفته گذشته در هتل خود گفت: “متیو، او لذت بخش است.” او فردی بسیار باهوش است و ذهنی بسیار باز دارد.