کیت ماس در کمپین جدید مارک جیکوبز به معاشقه دهه 90 خود با موهای صورتی نگاه می کند.
هارلی ویر
کیت ماس در کمپین جدید مارک جیکوبز به معاشقه دهه 90 خود با موهای صورتی نگاه می کند.
هارلی ویر
تصاویری که توسط هارلی ویر گرفته شده و به وسیله دانیل امرسون طراحی شده است، کیت بی پیری را با موهای صورتی صاف نشان می دهد که تحول افسانه ای ورساچه را تداعی می کند. در این تصاویر، او چکمههای Kiki با امضای اسمارتآمیز جیکوبز را میپوشد و دو کیف کلاسیک این طراح را مدل میکند: کیسه سطلی و یک کیف سرشانهای به رنگ صورتی ماک. این لحظه 22 سال از اولین حضور ماس در کمپین مارک جیکوبز برای پاییز 2000 می گذرد و نقش خود را به عنوان یک همکار، حامی و دوست قدیمی برند تأیید می کند.