کلویی مال، مجری مشترک The Run-Through با Vogue، در مورد ساخت آن به عنوان پادکستر!


شاید شما شنیده باشید The Run-through with Vogue پادکست؟ این است را نمایش برای متعصبان مد – و اغلب در رتبه های بالای جدول بین المللی قرار می گیرد. این تعجبی ندارد: گفتگوی پر جنب و جوش بین میزبانان مشترک چیوما ننادی (رئیس محتوای تحریریه ووگ بریتانیا) و کلویی مال (ویراستار Vogue.com) – و البته مصاحبه با افراد مشهور دنیای مد، افراد مشهور (از جمله ووگ ستاره جلد Sienna Miller)، و برداشت‌های داغ از روندها و لحظات بزرگ فرهنگ پاپ، The Run-Through را به گوش دادنی تبدیل کرده است که نمی‌توان آن را از دست داد.

کلویی مال اخیراً با ما در مورد همه چیز از پیدا کردن جایگاه پادکست خود تا تبدیل شدن به یک ستون از دنیای رسانه های جدید صحبت کردیم. در اینجا برخی از نکات برجسته وجود دارد:

میزان کار را دست کم نگیرید!

“قرار دادن یک پادکست هفتگی کار کوچکی نیست – ما یک تهیه کننده تمام وقت تماشایی و دو تهیه کننده پاره وقت داریم که به ما کمک می کنند.”

من با چند نفر صحبت کرده‌ام که گفته‌اند: «اوه، من به فکر راه‌اندازی یک پادکست افتاده‌ام» و پاسخ داده‌ام: «شما نمی‌دانید این چیست، استعداد رزرو کردن، آماده کردن مصاحبه‌ها است. ویرایش مصاحبه ها، تحقیق در مورد مصاحبه ها از قبل. خیلی کار است!»

ویژگی بهترین است

پادکست‌های گسترده فرهنگ پاپ یا پادکست‌های چت عمومی زیادی وجود دارد، اما پادکست‌های موفق کاری را انجام می‌دهند که تعداد کمی از دیگران انجام می‌دهند.

«پادکست خود را خاص کنید و چیزی را که مردم می توانند در برنامه پادکست جستجو کنند. آن را در مورد چیزی بسازید که واقعاً می دانید و در آن می درخشید.»

«اگر باغبان فوق‌العاده‌ای هستید و می‌خواهید یک پادکست در مورد باغبانی بسازید، بهتر از انجام یک پادکست در مورد زندگی در فضای باز است. واضح و دقیق بودن در آنچه که تولید می کنید و به میز می آورید بسیار ارزشمند است.

باید مشخص باشد که در حال تفریح ​​هستید

من بازخوردهای زیادی از شنوندگان در طول قسمت‌هایی دریافت کرده‌ام که به وضوح از مهمان‌ها یا ویراستاران بازدیدکننده‌مان لذت می‌برم. دوست من تیلور آنتریم – ویراستار اجرایی Vogue – اغلب به پادکست می‌پیوندد، و وقتی کسی باشد که ما (من و چیوما) با او دوست هستیم و از حضور در استودیو پادکست با او هیجان‌زده هستیم، می‌توانید تفاوت را احساس کنید.

به اختصار

میزان کار را پیش‌بینی کنید و تا جایی که می‌توانید در مورد آنچه که به چشم‌انداز پادکست می‌آورید مشخص و واضح باشید، زیرا در حال حاضر بسیار اشباع شده است. مطمئن شوید که اوقات خوبی را سپری می‌کنید و برای حضور در آنجا هیجان‌زده هستید، زیرا شنوندگان کاملاً آن را درک خواهند کرد!»

آیا می خواهید بیشتر از کلویی مال بشنوید؟ ما را بررسی کنید با ویرایشگر آشنا شوید قسمت در حال حاضر!



منبع