نمایشگاه عتیقه جات، مجموعه واقعیت 44 ساله ای که در آن وارثان متوجه می شوند که آیا جواهرات خانواده آنها میراث ارزشمند یا درهم و برهمی است، ممکن است شما باور داشته باشید که تنها نقطه ورود به دنیای کمیاب آثار باستانی یا از نظر خونی یا مقادیر فراوان است. ثروت دور ریختنی (البته منصفانه بگوییم، برای مدت بسیار بسیار طولانی چنین بود.) اما همانطور که مایکل دیاز-گریفیث در کتاب جدیدش Phaidon به کاوش میپردازد، باستانی های جدید، نسل جوان تری از خلاقان با این اشیاء تاریخی از نظر فرهنگی، شخصی و زیبایی شناختی و اغلب به روش های جدید و غیرمنتظره درگیر هستند.
کتابی که نسل بعدی کلکسیونرهای عتیقه را به تصویر می کشد، درون «عتیقه گران جدید»
کیوریتور، طراح و اکنون نویسنده ساکن نیویورک می خندد: “من هرگز نمایش را تماشا نکرده ام.” اما این هرگز سفر من نبوده است. به جای تلاش برای یافتن یک لامپ قدیمی تیفانی گم شده در اتاق زیر شیروانی که هر چقدر دلار ارزش داشته باشد، بیشتر به یادگیری تاریخ تیفانی علاقه مند هستم.