کالکشن Ferragamo Pre-Fall 2023 | ووگ


“در هالیوود گسترش، بهبود، دامنه نامحدود وجود دارد.” بنابراین سالواتوره فراگامو را از محکومیتی که او را مجبور به باز کردن فروشگاه خود در بلوار هالیوود 6685 در بهار 1923 به یاد آورد. کاملا درست. طی چهار سال بعد، آن فروشگاه به آهنربایی برای ستاره‌های سینما که به دنبال کفش برای خود بودند و تولیدکنندگان فیلم که به دنبال کفش برای تولیدات خود بودند تبدیل شد، یک تجارت پرسود فراگامو از فروشگاه قبلی‌اش در سانتا باربارا شروع به توسعه کرده بود. او تنها در سال 1927 هالیوود را به مقصد فلورانس ایتالیا ترک کرد، زیرا پس از جستجو در ایالات متحده و سایر شهرهای ایتالیا، این تنها جایی بود که او فرصتی برای تحقق جاه طلبی خود برای تولید انبوه کفش های با کیفیت دست ساز دید. با این حال، در آن زمان، او به تنهایی یک ستاره کوچک هالیوود و دوست بازیگرانی از جمله ژان هارلو، کلارا باو و رودولف والنتینو بود: فراگامو برای مدت طولانی به تجارت خود با مشتریان مشهور ادامه داد.

یک قرن بعد، فراگامو سالواتوره را از نام خود حذف کرده است، اما با این وجود، به هالیوود مانند بنیانگذارش نگاه می کند – به امید گسترش، بهبود و دامنه. ماکسیمیلیان دیویس پس از اولین حضور خود در میلان در سپتامبر، اولین مجموعه پیش از پاییز را برای این برند در دفتر مرکزی خود در آنجا ارائه کرد. او گفت: “تصویری از لس آنجلس و هالیوود وجود دارد که در آن شما به نوعی از شهر دور می شوید و کوه ها را می بینید، بنابراین تضاد کوه ها را با درختان نخل می بینید. بنابراین این ایده برای مخلوط کردن سرد و گرم وجود داشت. همچنین ایده القای لباس غربی در ترکیب Ferragamo دیویس وجود داشت که به معنای واقعی کلمه از کار سالواتوره در طراحی و ساخت کفش فیلم صامت 1923 الهام گرفته شده بود. واگن سرپوشیده.

البته این به چکمه‌ها و همچنین برخی از پارچه‌های جین زیبا، برخی با روکش مخملی گله‌دار که گه‌گاه به تولید مثل در ژاکت‌های دنده‌ای رنگ‌شده تبدیل می‌شد، ترجمه شد. دیویس الگوی فنری تمیزتر و مینیمال خود را با قیچی های پشمالو بیشتر مستحکم کرد. چک در روسری-لباس و پیراهن استفاده شد. این قطعات به همراه مینی های چین دار به خواست مخاطب پخش می شدند. نگاه او به تزیینات جواهرمانند و تکه‌های فضای کم‌رنگ در این فصل به سگک‌های فلزی یا چرمی صیقلی، تکه‌های چرمی روی دامن‌های چرمی، و همچنین یک بند کیف دستی طلایی ترسناک می‌خورد. چندین داستان از آن فصل اول از عاقبت‌های بیرونی اینجا لذت بردند، از جمله ظاهر لباس‌های بیرونی گاه به گاه نایلونی و دیگر داستان‌هایی که به رنگ قرمز آتشینی که این طراح در تلاش است تا برای خانه بسازد. از پوست مارماهی برای مد کردن قطعات شیک و آشکارا حسی با رگه هایی از پیچ خوردگی استفاده می شد که با حرکت به آرامی جیرجیر می کرد. شما می توانید این مجموعه پیش از پاییز را ببینید که قطعات ستاره ای را برای مجموعه وسیعی از کمدها تولید می کند.

دیویس گفت که ایجاد یک مشتری VIP، مانند سالواتوره، بخش کلیدی استراتژی او در فراگامو است. در پاسخ به این سوال که آیا این منجر به تجلی فیزیکی جدیدی از خانه در هالیوود می شود، او به طرز جذابی از پاسخ دادن طفره رفت. البته امروزه این خانه یک فروشگاه در رودئو درایو دارد، در حالی که آن مکان اصلی خانه یک فروشگاه مرغ نشویل به نام Hot Motha Clucker است.



منبع