از هر نظر، Threeasfour جدا از جمعیت ایستاده است. دید آنها تزلزل ناپذیر است و همیشه به روی چیزهای جدید باز بوده اند. علاقه این سه نفر به فراکتال ها، هندسه، فضا، و انتزاع شکل انسان، با تکنولوژی بالا و آینده نگرانه است و به خوبی از نظر دیجیتالی سازگار است، بنابراین زیبایی شناسی آنها به طور یکپارچه به این رسانه جدید و شاید رسانه های دیگر تبدیل می شود. اگر تهیهکنندهای وجود داشته باشد که گوش میدهد، Threeasfour با لباس یک فیلم علمی تخیلی مواجه میشود.
کالکشن مدل لباس های پاییز 2022 Threeasfour
یک NFT نیازی به معادل فیزیکی ندارد، اما به نوعی، در این مرحله از توسعه فناوری، چیزی آرامش بخش – و متقاعدکننده – در مورد طراحی وجود دارد که می تواند در هر دو حوزه کار کند. همه طرحهای پیشنهادی در اینجا کپی لباسهای موجود Threeasfour هستند، و برخی از راهحلهای طراحی برای این سبکهای مجازی مانند راهحلهای فیزیکی، با کار با مواد روی یک عروسک چوبی کوچک توسعه داده شدهاند. (از مدتها قبل، خیاطها و خیاطها طرحهای خود را با پوشیدن و توزیع عروسکها در آخرین محصولات خود تبلیغ میکردند.) به نظر میرسد بسیاری از قطعات مجازی مانند مجسمههای بیوزنی در اطراف بدن میچرخند، همانطور که خواهر و برادرهای فیزیکی آنها این کار را انجام دادند. برای مثال، یک نمای انتزاعی پیازی ساخته شده از نایلون برای بهار 2021، به عنوان یک ساختار شبه تار نیمه شفاف دوباره تصور شد.
آدی گیل تأکید میکند: «برای ما، انجام هر دوی اینها بسیار مهم است. من همیشه به عقب برمی گردم و به نمایشگاه «Manus ex Machina» در Met فکر می کنم. من احساس می کنم که ما واقعاً پل بین این دو هستیم.» این بیانیه هم در مورد خلاقیت های برند و هم برای سازندگان آن که همگی اعضای Gen X هستند، صدق می کند. [the] در بین [generation]گیل می گوید.
هیچ مقولهای بهاندازه لباسهای مد و لباس، این امکان را ندارد که توسط فناوری مختل شود. آیریس ون هرپن از ما دعوت کرد تا با استفاده از فناوری سه بعدی در مجموعه های مد لباس خود، در تعریف “بی نظیر” تجدید نظر کنیم. در حال حاضر، سه نفر Threeasfour با یک مجموعه دیجیتالی که با همکاری هنرمند CG، Shingo Everard ساخته شده است، وارد بازی میشوند و لباسهای آن در نهایت به عنوان NFTهای متحرک با همکاری Dressx ارائه میشوند.
طراحان به دقت آنچه را که در دنیای NFTها اتفاق میافتد رصد کردهاند – گابی عصفور میگوید: «همه این افرادی که در بالای تصاویر طراحی گرافیکی انجام میدهند» و این کافی نیست. باید فکر کنی [a digital fashion design] به عنوان یک شی سه بعدی که در واقع حرکت می کند. (NFT های این برند متحرک خواهند بود.) آسفور تأکید می کند که این پروژه «در واقع طراحی مد است… ما واقعاً یک تصویر انجام نمی دهیم، ما در حال انجام یک مجسمه سه بعدی هستیم – این همان چیزی است که احساس می شود. این اساسا همان ورودی است که ما در پرینت سه بعدی انجام دادیم، اما چیزهای بیشتری در این مورد دخیل است. آواتارهای Threeasfour در نسخههای NFT متحرک خواهند شد، اما بیشتر از آن، هر کدام میتوانند بهطور متناسب به صورت سه بعدی چاپ شوند و IRL وجود داشته باشند. ایده این است که پیشنهادات برند را به گونهای که شامل لباسهای مجازی بدون کنار گذاشتن جنبه فیزیکی باشد، افزایش دهیم.