کالکشن لباس مردانه دانیل دبلیو فلچر بهار 2025

دنیل فلچر مشغول زندگی خود بوده است. به همین دلیل است که یک دقیقه از زمانی که برچسب او را روی باند فرودگاه ندیده‌اید، می‌گذرد و چرا در این فصل او به جای نمایش، یک لوک‌بوک را انتخاب کرد. همچنین به همین دلیل است که او با برنامه ارائه خود بازی می کند – این و این واقعیت است که او اکنون موقعیت کسب و کار خود را تغییر داده است تا بر روی خیاطی مستقیم به مصرف کننده و خیاطی ساخته شده تمرکز کند.

اما به قسمت سرگرم کننده برگردیم: فلچر، که تابستان گذشته پست خود را به عنوان مدیر هنری Fiorucci ترک کرد، مدتی برای خود وقت گذاشته است. او در زمستان گذشته سفری به قطب جنوب داشت و سفری دیگر به جزیره کومودو در اندونزی در اوایل تابستان امسال (هر دوی آنها در یک قایق، اما بیشتر در مورد آن بعدا). او همچنین برای دیدن اجرای دوستش، رقصنده مارسلینو سامبه، وقت گذاشت دریاچه سوان در خانه اپرای سلطنتی و بعد شغل دیگری پیدا کرد.

از فوریه، فلچر مدیر خلاقیت و اولین مدیر رویال آسکوت است. او در تماس ویدیویی توضیح داد که این نوع خاصی از کنسرت است که مستلزم «تاثیرگذاری بر سبک» هفته معروف مسابقات سالانه است، در حالی که راه‌هایی برای حفظ میراث بریتانیایی خود و در عین حال با استقبال از ریف‌های مدرن از سنت آن پیدا می‌کند. همچنین به همین دلیل است که فلچر در برنامه مینی مردان در هفته مد لندن در تابستان امسال غایب بود: Ascot در ماه ژوئن برگزار می شود. و بنابراین فلچر روی کلاه‌ها و دم‌ها و جلیقه‌ها و همه چیزهایی که آقایان می‌پوشند کار کرد. سپس روی این مجموعه کار کرد و به گفته خودش «زندگی شخصی، تجربه کاری و این لحظات فرو بردن انگشتان پای من در جامعه عالی بریتانیا» را ادغام کرد.

نتیجه این ترکیب کاملاً جذاب بود. فلچر می‌گوید: «از دیدن افرادی که به این رویداد می‌آیند و 40 یا 50 سال است که به این رویداد می‌روند واقعاً لذت می‌برم، بچه‌هایی در 70 سالگی که می‌خواهند در پشت رولز رویس خود با این جوان‌ها یک پیک نیک داشته باشند. بچه‌هایی که پدربزرگ‌هایشان را دیده‌اند که این کار را می‌کنند و می‌خواهند درگیر شوند، اما به روش خودشان.» این همان رویکردی است که فلچر برای بررسی ظرافت بریتانیایی در این فصل اتخاذ کرد، آن را وارونه یا از داخل به بیرون برگرداند، و آن را با پر پر کرد یا آن را با پولک های پولک پوشانید.

فلچر ژاکت موم‌شده‌ای را که در دوران نوجوانی می‌پوشید، برداشت و آن را در پوست بره‌ای نرم اما براق درآورد، اما یقه مخملی آن را حفظ کرد. او یقه‌های پیراهن‌ها را به شکل کراوات درآورد، و لباس‌هایی که فصل گذشته با هانتسمن در Savile Row ساخت، تناسبات جدیدی در شلوار و ژاکت‌های گشاد زیبا با لباس‌های کلاسیک WIP دست نخورده پیدا کرد. تجربیاتش در قایق بادبانی به او الهام بخش شد تا برای ادای احترام به عموی فقیدش که «همیشه کاملاً باهوش به نظر می‌رسید و انگار می‌خواهد به سفر دریایی قدم بگذارد، بلیزرهای کاپیتانی با تزئینات طلایی بسازد». فلچر همچنین کرست‌های جدید خود را برای ادغام آن‌ها با جلیقه تجدیدنظر کرد و بستن دکمه‌های کلاسیک دومی را به عنوان تزئینات در جلو و بستن کرستی در پشت اضافه کرد. به همه‌ی این سبک‌ها به جز یکی، یعنی آن‌ها را با چرم‌ها پر کرد و سپس با ابریشم آستر کرد – با تکان دادن سر به دریاچه سوان تجربه “با لمس لحاف.” طراح توضیح داد: “در Royal Ascot شما باید یک جلیقه بپوشید، بنابراین من اینها را درست کردم تا آنها واقعاً نتوانند بحث کنند.” ماموریت انجام شد.

فلچر همچنین چک های بازیگوش را با پولک های شفاف پوشاند و تعداد زیادی گیره آویزان قدیمی را به صورت آنلاین خریداری کرد که در اینجا از لبه های شورت های ریز آویزان شده بودند یا به عنوان چوکرهای کوچک گره خورده می پوشیدند. در ترکیب سبکی وجود داشت که نشان دهنده همه سرگرمی های فلچر است. طراح گفت: “من به چند سفر رفتم زیرا باید دوباره مغزم را تغذیه کنم.” من بر تجربیات دوران جوانی‌ام تکیه می‌کردم، اما تجربیاتی که اکنون داشتم واقعاً تأثیر زیادی گذاشته‌اند.» او باید به زودی یک سفر دیگر رزرو کند.

منبع