آرامش کلکسیون پاییزی که عمدتاً کرم رنگ بود، لورن مانوقیان، هرگونه آشفتگی یا احساس زحمت را رد می کرد – که به خودی خود یک شاهکار پر زحمت بود. پشت صحنه Manouogian و Chris Fireoved بدون وقفه روی این مجموعه کار می کردند و همزمان با استفاده از روغن آرنج بوتیک باز نشده خود در خیابان بروم را بازسازی می کردند، جایی که آنها کتاب ظاهر را فیلمبرداری کردند. این نام تجاری آهسته و پیوسته طول می کشد. نمونهای از این بافتهای دوتایی الماسی جدید برای فصل بود که در طول یک سال توسعه یافت. این ماده، که از فاصله دور به نظر می رسد، بافت خود را از ترکیب آلپاکا/موهر در قسمت بیرونی گرفته است. در قسمت داخلی از پنبه استفاده شده است.
من روی تعداد زیادی بخیه کار می کردم که به لحاف کاری اشاره دارند یا ابعادی دارند. منوجیان گفت: همه چیز لحاف و لحاف است، من فقط می خواهم در آغوش بگیرم و نرم باشم. او از بخیههای عثمانی برای ایجاد یک افکت رج استفاده کرد و گرههای آستینمانند را به جدارههای نور اضافه کرد که به آرامی پوشیده میشد و همچنین امکان سفارشیسازی را فراهم میکرد. پوشیدن آستینهای پیچیده، اشاره کرد به Fireoved، ژست قرار دادن ژاکت روی شانههایتان را به تصویر میکشد. این قطعه و استایل آن نیز مطابق با قنداقی بود که تاکنون در این فصل شاهد آن بوده ایم. منحنیها را بهآرامی در آغوش میگرفت، یک ژاکت بافتنی دست بافت بود که برای تأکید بر کمر دوخته شده بود.
همچنین جدید و کاملاً غیرمنتظره، استفاده منوگیان از یک گرانج-ای چهارخانه بود. یک دامن در الگو به طرز هوشمندانه ای مانند دم پیراهن بریده شده بود که به آن ظاهری ساده به نام Nevermind داده بود. این لحظهای بود که آستینها را برای این برند بالا زد و مانوقیان، که شلوار نقاش پوشیده بود، تصمیم گرفت نسخه «انتزاعی» خود را بسازد. یک کت ماشین پشمی با چاپ نقرهای که شبیه وسایل فلزی یا رنگ پوست کنده بود نیز به ظریفترین روشها به ساختمان فروشگاه متصل میشد. علیرغم جدید بودن، این مجموعه شامل بسیاری از ظاهرهای بنیادی بود که مشتریان مدام به دنبال آن می گردند. فایروود گفت: «ما واقعاً میخواستیم آن قطعاتی را به نمایش بگذاریم که همه چیز را به وقوع بپیوندند. موفقیت باعث موفقیت می شود.