اما حتی اگر تمرکز بر خروجی خلاقانه او به جای کارش باقی بماند، اگر لاگرفلد آن کسی نبود، کار آنطور که هست نمی شد. و بنابراین کارلا برونی، بانوی اول سابق فرانسه، ادای احترامی را به این طراح ارائه کرد، که او اغلب در روزهای مدلینگ خود با او همکاری می کرد. علیرغم کاریزمای و قدرت خلاقانهاش، علیرغم انرژیای که منتشر کرد و او را متحرک کرد، علیرغم جذابیت افسونکننده ذهن درخشان و تیزش، علیرغم ظرافت و سخاوتش، و با وجود حس شوخطبعیاش، که همانطور که میبینید در این نمایشگاه به خوبی نشان داده شده است، این مهربانی اوست که بیشتر از همه به یاد دارم.» او به اشتراک گذاشت. او یک مرد کنجکاو جهانی بود. همه چیز به او علاقه مند بود، به جز متوسط بودن. این باعث شد که مخلوقات او بی انتها باشد، و در جهان زودگذر، [they] دائمی شده اند.»
کارلا برونی زارکوزی و اندرو بولتون در مراسم پیشنمایش مطبوعاتی «کارل لاگرفلد: خط زیبایی» صحبت کردند: «او دائماً حاضر بود و هرگز نوستالژیک نبود»
این خطوط به دوگانگیهای بیشتری تقاطع مییابند که در گالریهای خاص از جمله «زنانه و مردانه، عاشقانه و نظامی، تاریخی و آیندهنگر، هنری و مکانیکی، و فیگوراتیو و انتزاعی» در میان دیگران، پیش از پایان به «خط طنز» کاوش میشوند. که بر خود لاگرفلد تمرکز می کند، هم از طریق خلق شخصیتش، و هم از طریق نحوه ارجاع او به خود از طریق کارش، به اتاقی ختم می شود که در آن اصطلاحات به اصطلاح کارل یا «کارلیسم» از طریق نمایشگرهای آیفون ترکیب شده در آن ارائه می شود. با صدای خنده طراح