این خانواده به دلیل آزمایش تصاویر و رسانه ها مشهور هستند: از میم ها گرفته تا “کیموجی” تا بازی های مجازی مانند کیم کی: هالیوود. این یک اقتصاد از تصاویر ایجاد کرده است که خانواده را به روشهای همیشه در حال تغییر تعریف میکند، بنابراین مناسب است که کارداشیانها حتی این کار را انجام دهند. لوازم جانبی کردن استفاده از اشیاء نمادین و اکنون عشق دیرینه بین کارداشیان ها و لیبر در یک همکاری رسمی درست در زمان کریسمس به اوج خود رسیده است. آنها را می توان در Neiman Marcus و Bergdorf Goodman پیدا کرد، اما ابتدا، بیایید بررسی کنیم که هر انتخاب در مورد سوپراستارهای پشت سر آنها چه چیزی را نشان می دهد.
بابانوئل کریس جنر
آیا جای تعجب است که کارداشیان ها جودیت لیبر را دوست دارند؟ این طراح کیف دستی فقید – که برچسب خود را در سال 1963 راه اندازی کرد – و نام تجاری او به خاطر مینادری های عجیب و غریبی که اقلامی مانند پنکیک و الماس و مارتینی تزئین شده با زیتون را به تصویر می کشند معروف هستند. کیم کارداشیان در سال 2018 کیسههای سرخکرده فرانسوی را با خود حمل میکرد، کریس جنر یک کلکسیونر خصوصی است و از امروز، همه کارجنرها با این برچسب در مجموعهای از شش کیسه که شخصیتهای فردی آنها را نشان میدهند، همکاری کردهاند.
به گفته مارسل دانسی، نویسنده نشانه شناسی ایموجی ها: ظهور زبان بصری در عصر اینترنت. «یک عکس ارزش هزار کلمه را ندارد. ارزش کلمات بی پایان را دارد.» او به من می گوید. او موافق است که کیفهایی که شبیه اسمها هستند میتوانند «سرنخ» مفیدی در تفسیر شخصیت یک شخصیت عمومی ارائه دهند. کارجنرها شش سرنخ را روی یک بشقاب خیره کننده به ما دادند.