تایرا بنکس دوباره گام برداشته است. حدود 24 ساعت پس از بازگشت پیروزمندانه (و ویروسی) او به باند فرودگاه پس از 20 سال، بنکس همان انرژی آماده راهپیمایی را برای ورود از درهای دوتایی بوتیک پرچمدار باربری هدایت کرد و باعث خوشحالی عکاسان منتظر شد.
در واقع، عصر چهارشنبه هر جا که به اطراف فروشگاه سه طبقه باطراوت و نو شده نگاه میکردید، سوپرمدلهای آن لحظه با لباسهای اصلی بریتانیایی برند هریتیج بودند. چهره کنونی کمپین، کارا دلوین را میتوان دید که با همکار قدیمی این برند، Agyness Deyn، چانهای دارد. دیدن دلوین واقعی که با دامن چرمی و ژاکت قهوهای خرس عروسکی حاشیهدار به جعبههای جواهرات شیشهای بوتیک تکیه داده بود، بسیار متا بود، با توجه به اینکه در حال حاضر یک تبلیغ عظیم با چهره او در سرتاسر نمای ساختمان پخش میشود.
در فروشگاه بازطراحی شده خیابان 57 شرقی – که باربری آن را از سال 1970 به عنوان خانه نامیده است، هیچ اشتباهی نمی توان به تاریخ بریتانیا اشاره کرد. و به طور طبیعی، تمرکز بر روی پسزمینه کتهای برجسته ساخته شده در کارخانه Castleford در یورکشایر.
تیلور هیل، یکی از همکاران مکرر خانه، گفت: “من مطمئناً یک دختر سنگر هستم.” در کنار او، دوست صمیمی او یاسمین توکس تکرار کرد که یک سنگر بی انتها همیشه ایده خوبی است. در حالی که توکس مدتهاست علامت خود را در دنیای مدلینگ گذاشته است، او اخیراً به لطف آپلودهای TikTok که رویکرد ظریف او را برای پوشیدن لباسهای روزانه نشان میدهد، در میان طرفداران جوانتر مورد توجه قرار گرفته است. او گفت: «من یک سنگر را با شلوارهای بلند میسازم، شلوارهایی که به زمین میرسند ووگ. من آن را در مقابل زمانی که میتوانید مچ پا را ببینید، ترجیح میدهم. من آن را با یک پیراهن ابریشمی و کفش پاشنه بلند می پوشم …همیشه پاشنه.» استایلیست کری رابینسون – تخته صدای او برای همه چیز شیک، که اتفاقاً مادرش هم هست – سری به تایید تکان داد.
در طبقه پایین، دانیل لی، افسر خلاق، آماده استقبال از شر و الکساندر ‘AE’ ادواردز بود، زیرا این زوج حدود ساعت 7:30 بعدازظهر در حال حرکت بودند و برای گپ زدن با جودی ترنر اسمیت توقف کردند. بعد از ظهر همان روز، همه آنها برای یک شام صمیمی به مرکز شهر به ژان رفتند و افرادی مانند سیترون بالف، مایا جاما، آیریس آپاتو، شانینا شایک، کارملو آنتونی، دیکن فیلیپ و توماس دوهرتی به آنها ملحق شدند.
فقط A-listers و افراد عادی صنعت در آن حضور نداشتند. تعداد زیادی VIC – مشتریان بسیار مهم – بودند که مشتاقانه گاباردین، شنل ترمه و کت ماشین را روی شامپاین و کاناپه امتحان می کردند. یک ساعت بعد از مهمانی، دی آندره تریستان استایلیست لیست خریدی به اندازه بازویش جمع آوری کرده بود. خلاق مستقر در Upper East Side در حال اسکن مجموعه بود و به این فکر می کرد که بعداً چه چیزی را به مجموعه شخصی خود اضافه کند. همانطور که بود، او قبلاً از سر تا پا در قطعات Burberry از دوران طراحان مختلف در دهه گذشته ساخته شده بود. او خندید: «پیوستن دنیل لی به این برند برای من هزینه زیادی داشته است.
تریستان در نهایت تصمیم گرفت خرید خود را بررسی کند و به زودی بازگردد، که احتمالاً همینطور است: گفته میشود که باربری یک سرویس چای جدید و شیک را در طول قرار ملاقات مشتری معرفی میکند. یک پیشنهاد ویژه و انگیزه دیگری برای استفاده از پیشنهاد سفارشی برای ایجاد سنگرهای چرم یا جیر سفارشی که منحصراً در پرچمدار منهتن عرضه می شود. کتری را روشن کن!