چگونه Chrome Hearts به سرکش ترین داستان موفقیت مد تبدیل شد


استراتژی کسب‌وکار استارک‌ها را می‌توان در ساختن آنچه می‌خواهند در زمانی که می‌خواهند بسازند خلاصه کرد. بیشتر محصولات از جمله عینک آفتابی در کارخانه لس آنجلس توسط صنعتگرانی طراحی و تولید می‌شوند که سال‌ها و برخی برای چندین دهه آموزش دیده‌اند و به کار گرفته‌اند. برخی از کالاها در ایتالیا یا فرانسه ساخته می شوند، مانند همکاری های طولانی مدت بارور Baccarat.

آنها علاقه ای به پاسخگویی به خواسته های خرده فروشان برای مجموعه های به موقع، خطوط تولید تجاری یا سیستم های بازپرداخت شارژ ندارند. ریچارد به جای عجله کردن محصولات به بازار با سیستم‌های موجودی کارآمد، محصولات بی‌شماری را در کارخانه‌های گسترده Chrome Hearts در لس‌آنجلس دور انداخته است. او می گوید که آنها رازهایی هستند که فقط منتظر لحظه خود هستند.

موافقت ریچارد با مصاحبه چیز مطمئنی نیست. او آنها را دوست ندارد. هنگامی که او موافقت کرد، از طریق فیس تایم تماس می گیرد و دوربین را به صورت مختلف به سمت صورت و مجرای گوشش نشانه می گیرد.

«انواع بانکدار سرمایه‌گذاری سرسخت – آنها نمی‌توانستند با من کنار بیایند. به هیچ وجه،» او می گوید. “[Chrome Hearts is] نوعی قلب محور این پول محور نیست.» او می‌افزاید: «من قصد ندارم برای هتل‌های آسیا دمپایی دستشویی بسازم، فقط به این دلیل که می‌توانم ثروت زیادی به دست بیاورم.»

استارک‌ها Chrome Hearts را کنترل می‌کنند، اما زمانی که بچه‌ها کوچک بودند، لوری لین می‌گوید، آنها یک سرمایه‌گذار «کوچک» را پذیرفتند که حرفی در مدیریت ندارد اما با شرکت و اصول آن آشناست. او می‌گوید این سرمایه‌گذاری به‌جای جمع‌آوری سرمایه، یک حرکت برنامه‌ریزی املاک بود، بنابراین اگر در دوران جوانی بچه‌ها اتفاقی برایشان بیفتد، یک بزرگسال می‌تواند وارد عمل شود. آنها اطلاعات مالی را فاش نمی کنند.

در سیستمی که یادآور سلسله‌های مد ایتالیایی است، استارک‌ها اعضای خانواده و دوستان خود را استخدام می‌کنند و یک کندوی نزدیک از کارمندان ایجاد می‌کنند. مادر لوری لین بر لباس بافتنی نظارت می کند. برادرش قالب گیری سه بعدی را انجام می دهد. برادرزاده ای تدارکات را اداره می کند.

لوری لین می‌گوید: «ما به معنای واقعی مدارس داریم، پرورش می‌دهیم، همه افراد پیر و جوان از هر فرهنگی را برداشت می‌کنیم. آنها جواهرات سازی، حکاکی مبلمان، برش و دوخت و رندر سه بعدی را به کارگران علاقه مند آموزش می دهند.

«بیشتر شرکت ها ساختار شرکتی دارند. آنها می گویند، “اوه، EBITDA شما این است، شما باید آن را بفروشید.” اما این مرموز یا سکسی یا جادویی نیست. افراد تجاری متعهد به یک فرمول هستند. این بزرگترین اشتباه برندهای جوان است.

استارک ها فرزندان خود را بین خانه خود در مالیبو و مجموعه همیشه در حال رشد کارخانه های خود واقع در آپارتمان های هالیوود بزرگ کرده اند و به آنها اجازه می دهد در نوجوانی برندهای خود را راه اندازی کنند. کریستیان چندین سال با دوستان دبیرستانی خود یک برچسب لباس موج سواری-ماجراجویی داشت. خواهر دوقلوی او فرانکی بل دارای برچسب لباس شنا به نام Dipped in Blue است. جسی جو سی و چند ساله یک هنرمند موزیکال با یک آلبوم جدید و 469000 فالوور اینستاگرام است و از بهترین های او می توان به بلا حدید اشاره کرد. او خودش در کارخانه Chrome Hearts در حال چاپ روی صفحه نمایش محصولات کنسرت بوده است.



منبع