یک بار، ماههای بسیار لوکس پیش، پتوهای بسیار مطمئنی در پالت ظریف نانسی میرز از خامه، اکرو، تخته سنگ یا حتی اسپرسو روی ملحفههای سفید و شفاف ما نشسته بودند (یا به طرز هنرمندانهای روی آخرین ورودی از بخش صندلی 1stDibs انداخته میشدند) . اما آیا اخیراً همه ما به دنبال چیزی اساسیتر نیستیم – چیزی مملو از احساس یا معنی، چه در زندگیمان و چه در انتخابهای مد و دکورمان؟ پتوهای رنگارنگ و با طراحی خوب ممکن است سرمایهگذاری ماندگاری باشند، اما اخیراً ثابت شدهاند که هم وسیلهای جذاب برای همکاریهای بینفرهنگی و هم یک راحتی دنج هستند که میتوانند به بافت اجتماعی خانههای ما بیفزایند.
فلورانس لافارژ، مدیر خلاق منسوجات خانگی هرمس میگوید: «منسوجات به ما احساس انسان بودن میدهند. از زمان عرضه آن در سال 1988، پتوی قهرمان آنها، آوالون منقش به H بوده است.
یک کوچک همسایه از ریشه اسب سواری خانه. (نام این پتو برگرفته از جزیره افسانه آرتوریان است که توسط جادوگر مورگان لو فی و هشت خواهرش اداره می شد.
آنها در هنرهای شفابخش مهارت دارند.) هرمس هر سال تعداد محدودی تولید می کند و ارزش آنها – مالی و غیره – در طول زمان افزایش یافته است.