چگونه فصل 2 “صنعت” سبک مخفی کاری-ثروت را به تصویر می کشد

به همین دلیل است که شخصیت‌های قدیمی‌تر سریال به اصول غیرقابل توجهی مانند شخصیت جدید جسی بلوم، با بازی شفاف بازیگر جی دوپلاس، که هارپر با او رابطه پیچیده ای برقرار می کند. لباس‌های جسی که یکی از هموطنان آمریکایی است، به مینیمالیسم سیلیکون ولی نزدیک‌تر می‌شود: موریس-گلنون می‌گوید: «تازه او را در یک یونیفرم پوشیده‌ام. نیروی دریایی و سفیدپوستان. مثل یقه یقه اسکی، یا تاپ زیپ دار. همه قطعات بسیار گران قیمت، اما واقعا تمیز و ساده.” بانکدار جوان گستاخ و تشنه قدرت، ریشی، که موریس-گلنون او را «پول جدید» می نامد، به نشانه های آشکارتری از ثروت، مانند جلیقه مونکلر و کمربند هرمس اش، دست یافته است. او می افزاید: «او مشکلی برای رانندگی با ماشین گران قیمت ندارد و نام مستعار او Moncler است. او گوچی می پوشد، همه چیز خودنمایی می کند.

شاید بزرگترین کارکرد مد در فصل دوم Industry برقراری ارتباط بین فضای عجیب و غریبی باشد که شخصیت ها در حال حاضر در آن حضور دارند. آنها دیگر افرادی نیستند که در دوران فارغ التحصیلی از کالج بودند، اما همچنین بزرگسالان کامل یا کاملی نیستند. بانکداران سخت هنوز. در قسمت دوم، رابرت با یک زن مسن تر و ثروتمندتر در لیموزین قرار ملاقات می گذارد. او در هیاهوی اشتیاق گم شده است (این رابطه چندین مرز کاری و زندگی را نقض می کند) اما او به اندازه کافی عقل دارد که مکث کند و بگوید: «من نمی خواهم کت و شلوارم را خراب کنم. تازه گرفتم.» همانطور که موریس-گلنون تأیید می کند، گفتن یک چیز بسیار “پول جدید” است.



منبع

به این ترتیب، مد در صنعت این فصل انبوهی از اطلاعات مهم را به روش های ظریف و بی سر و صدا منتقل می کند. هارپر که اکنون به لطف یاسمین و رابرت با سیستم کلاسی بهتر آشنا شده است، لباس خود را بر این اساس تغییر داده است. موریس گلنون می‌گوید: «شما او را با یک کت شتری می‌بینید که بسیار یادآور کتی است که یاسمین در فصل اول پوشیده بود. “من فقط می خواستم آن کپی برداری تقریبا ناخودآگاه وجود داشته باشد.” اما شخصیت کاملاً تغییر نکرده است. موریس-گلنون به شوخی می گوید: «لباس های هارپر لزوماً خیلی بهتر نیست، اما من می خواستم او تلاش کند.»