
بروزرسانی: 07 اردیبهشت 1404
چگونه تنیس کور نشان دهنده عصر جدیدی از ورزش های لوکس شد
تابستان امسال، برند پوشاک ورزشی Wilson دومین همکاری خود را با Kith منتشر کرد، برچسبی که به تعریف دوران فعلی لباس های خیابانی کمک کرد. جوئل مایکلوف، معاون طراحی در Wilson Sportswear می گوید: «کیث یک تغییر مدرن در آمادگی کلاسیک ایجاد کرد. ما با هم میراث خود را با سبک خیابانی آنها ترکیب کردیم تا چیزی منحصر به فرد و خاص خلق کنیم." این همکاری از سایه های سنتی تنیس مانند لباس تنیس و حتی گیره استفاده کرد، و آنها را با یک پیچش رو به جلو به تصویر کشید. مایکلوف از دامن تنیس و یک پیراهن یقه دار کلاسیک به عنوان دو قطعه کلیدی یاد می کند که ویلسون در حال مشاهده استایل مشتریان در خارج از زمین است.
در میان دوران فاصله گذاری اجتماعی و فعالیت های خارج از منزل، تنیس ثابت کرد که ورزش عالی است. یک تور و 78 فوت زمین بین شما و حریفتان قرار گرفت. اما، حتی با بازگشت زندگی اجتماعی به نزدیکی، محبوبیت تنیس دست نخورده باقی مانده است - به خصوص در مورد مد.
جیسون کیم، معاون بازاریابی لاکوست آمریکای شمالی، درباره ظهور این ورزش می گوید: «مارک هایی که به طور سنتی با تنیس مرتبط نیستند، از مدهای سریع گرفته تا برچسب های لوکس، به فرهنگ تنیس رایج امروزی وارد شده اند. از طریق ایجاد محتوا و توسعه محصول واقعی، این افزایش محبوبیت لباس تنیس در نهایت روند جدیدی را که در اطراف "Tenniscore" می بینیم، مشخص کرده است."
با افزایش علاقه، نوآوری هیجان انگیزی به وجود می آید. برندهای تنیس کلاسیک مانند Lacoste با همکاری با APC و AwakeNY راه هایی برای ازدواج در داخل و خارج از زمین پیدا می کنند. کیم می گوید: «لباس سنتی و فنی را با جنبه هایی از لباس های خیابانی مدرن و تأثیر عصر دیجیتال ترکیب می کند».
تنیس ورزشی است که به دلیل ویژگی خاص خود در مورد لباس آن شناخته شده است. در ویمبلدون، بازیکنان می توانند به دلیل پوشیدن لباس های تمام سفید در زمین جریمه شوند (همانطور که نیک کیرگیوس امسال ایر جردن 1 سفید و قرمز خود را پوشید). در سال 2018، لباس مشکی سرنا ویلیامز در مسابقات آزاد فرانسه با واکنش غیرضروری فدراسیون تنیس فرانسه مواجه شد و منجر به ممنوعیت کامل لباس های مشابه شد. در حالی که این شلوغی رسمی در مورد کد لباس قدیمی به نظر می رسد، بسیاری که تازه وارد این ورزش می شوند متوجه می شوند که ورزش های تنیس سنتی در خارج از زمین احساس تازگی دارند.
نام تجاری سبک زندگی Sporty & Rich که توسط امیلی اوبرگ تأسیس شد، در 11 ژوئیه یک کپسول جدید با نام تجاری مشترک را با پرنس راه اندازی کرد. اوبرگ در بیانیه ای مطبوعاتی گفت: با دانستن اینکه فعالیتی مانند تنیس می تواند به دستیابی به آن کمک کند، همیشه بخش مرکزی اخلاق برند بوده است. این مجموعه، ترکیبی از تکه های لنج پنبه ای، همراه با لوازم اصلی مانند دامن های تنیس و جلیقه های ژاکت، می تواند عناصر فنی این ورزش را حفظ کند و در عین حال یک تغییر مد روز را ارائه دهد.
منبع