چرا بیکینی Burberry اکنون و برای همیشه اصلی ترین لباس شنای بی انتها برای سرمایه گذاری است؟

عکس: یوتیوب

در حالی که برند بریتانیایی میراثی در سال 1856 توسط توماس باربری با تمرکز بر طراحی های ضد آب و هوا تاسیس شد، تا دهه 1920 بود که این الگوی مارک تجاری برای اولین بار در آستر داخلی لباس ها استفاده شد. بیش از 40 سال بعد، در سال 1967، الگوی تارتان بر روی انبوهی از روسری ها و چترها در کانون توجه قرار گرفت.

عکس: گلن مارتین/گتی ایماژ



منبع

مانند چاپ چک امضای برند، بیکینی Burberry به وضعیت نماد ارتقا یافته است. از لحظه ای فراموش نشدنی که بیانسه برای موزیک ویدیوی «Bonnie & Clyde» در سال 2004 بیکینی تارتان را در استخری بدون آب پوشید، تا مشاهده های اخیر ایرینا شایک در حال تجمل در اسپانیا، این یکی از کالاهای اصلی تابستانی باقی مانده است که در آزمون زمان مقاومت کرده است.

همه محصولات ارائه شده در Vogue به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب می شوند. با این حال، ممکن است هنگام خرید چیزی، ما از این مقاله و کمیسیون درآمد کسب کنیم.