پیتر دو برای خروج از هلموت لانگ پس از کمتر از دو سال
انتشار: آبان 24، 1403
بروزرسانی: 23 خرداد 1404

پیتر دو برای خروج از هلموت لانگ پس از کمتر از دو سال


رستاخیز اولین بار در سال 2007 انجام شد، زمانی که توسط Link Theory Holdings (اکنون بخشی از Fast Retailing) از گروه پرادا خریداری شد و مایکل و نیکول کولووس به عنوان مدیران خلاق استخدام شدند. دوتایی طراحی جذابیت برچسب را از بین بردند و آن را به مسیری مدرن تر هدایت کردند. آنها در سال 2014 ترک کردند، پس از آن لیبل توسط یک تیم داخلی مدیریت شد تا اینکه ایزابلا برلی، سردبیر وقت Dazed، به عنوان "ویراستار در محل اقامت" استخدام شد. برلی در سال 2017 از Shayne Oliver، بنیانگذار بسیار تحسین شده Hood By Air، برای طراحی یک مجموعه بهار 2018 استفاده کرد که اگر نگوییم یک پیشنهاد وفادار هلموت لانگ، توسط الیور به عنوان یک مجموعه عالی معرفی شد. مارک توماس و توماس کاوسون در سال 2019 دنبال کردند و پس از ارائه یک مجموعه بهار 2020 از آنجا رفتند.

انتصاب Do اولین تلاش این شرکت برای استفاده از آغاز مد بالا از زمان یکباره الیور بود. رفتن سخت بود او مجبور بود با یک صنعت متمرکز بر لانگ و آرشیو فراگیرش، همراه با یک پایگاه هواداران غیرممکن دست و پنجه نرم کند.

چیزی که صنعت و پیروان OG هلموت لانگ در انتقاد از رویکرد Do موفق نشدند - که آرشیو طراح را در سرلوحه ذهن خود نگه داشت - این است که برند هلموت لانگ، امروزه، یک بنیانگذار نیست. برچسب زدن، اما جهانی است نام تجاری. بسیاری از مواردی که هلموت لنگ را در اوج خود در دهه های 90 و 2000 به طور غیرقابل توصیفی جذاب کرد، این است که برخلاف آنچه که اکنون است، یک محصول و اولین برند مد مصرف کننده، یکی از جذاب ترین پروژه های هنری لانگ باقی ماند. نقش Do این بود که آن را به عنوان یک برند در عصر محصولات ویروسی و لباس افراد مشهور و کیف های It-bag عمل کند، که خود نقطه مقابل اخلاق هلموت لانگ است.

دو به کار بر روی مجموعه همنام خود ادامه داده بود و نمایش های خود را از زمان شروع کار در هلموت لانگ به پاریس منتقل کرده بود. اگر او تصمیم بگیرد به NYFW بازگردد، شهر از بازگشت او خوشحال خواهد شد.

نمایی از نمایشگاه پوشاک آماده هلموت لانگ 2024.

نگاهی از نمایشگاه پوشاک آماده هلموت لانگ، پاییز 2024.

با حسن نیت از هلموت لانگ

منبع