وقتی همهگیری شیوع پیدا کرد، بسیاری از مردم مجبور شدند مسیر شغلی خود را دوباره ارزیابی کنند. برای کیت آیورگا، استایلیست مستقر در لندن، این فشاری بود که برای انتقال به دنیای طراحی لوازم جانبی نیاز داشت، برند خود Katya را راهاندازی کرد و به سرعت با گیرههای موی منحصربهفرد خود، طرفداران فشنافزار It-girls را جذب کرد. او توضیح میدهد: «پس از یک دهه در صنعت، احساس کردم در لوازم جانبی خلاء وجود دارد ووگ. میخواستم چیزی کلاسیک و جاودانه و در عین حال مدرن و برجسته معرفی کنم. سکسی، بازیگوش و ظریف عناصر کلیدی هستند که ظاهر کلی ما را مشخص می کنند، اما همه چیز در مورد توجه به جزئیات است.
کلیپ های کیت که تحت تاثیر زیبایی شناسی دهه 90 و اوایل دهه 1990 بودند، به لباس هایی مانند بلا حدید، کامیل شریر، دینا اشر اسمیت، و FKA Twigs که به بریتانیایی گفته بودند می پوشیدند. GQ که یکی از وسایل ضروری او یک کلیپ کتیا است. قطعات برجسته کیت، از جمله پنجه های موی چشم نواز و بارت ها، به دقت از رزین ارتجاعی و استات سلولز ساخته شده اند که دوام و استایل را تضمین می کند.
جدیدترین مجموعه این برند، ماریا، همچنان حس نوستالژی را در بر می گیرد، با نقوش پروانه در مرکز صحنه و پالت رنگی از آبی آسمانی تا برهنه ژله ای تا صورتی Hubba Bubba. طراح خاطرنشان می کند: “حال و هوای اثیری و رویایی است، و من می خواستم این کلیپ ها شبیه پروانه هایی باشد که به زیبایی روی گلبرگ ها فرود می آیند و تصوری سورئال و در عین حال واقعی ایجاد می کنند.”
کیت که در ترکمنستان به دنیا آمد اما در کامدن بزرگ شد، علاقه مادامالعمر به مد در سنین جوانی به دلیل نزدیکی مغازههای قدیمی در نزدیکی خانهاش در شمال لندن ایجاد شد. شیفتگی او به لباس تنها در طول سال ها عمیق تر شد، به ویژه پس از اینکه در معرض نبوغ خلاق طراحانی مانند جان گالیانو در دیور و تام فورد در گوچی و همچنین عکاسی مسحورکننده استیون مایزل قرار گرفت. سرمقاله مایزل The Group برای Vogue Italia یک مورد علاقه شخصی باقی می ماند. “هم پر زرق و برق است و هم کمی گنده. همچنین، مدونا کتاب سکس تأثیر ماندگاری بر من گذاشت – من همیشه به سمت زنانی کشیده شدهام که بدون عذرخواهی از احساسات خود استقبال میکنند.»
در ابتدا، کیت قصد داشت عکاسی را دنبال کند و در کالج ارتباطات لندن تحصیل کرد و سپس به سبک استایل رفت و در آنجا به افرادی مانند جین هاو و جک بورکت کمک کرد. پس از بیرون رفتن به تنهایی، با برندهایی از باربری گرفته تا نایک کار کرد. او می گوید: «تجربه من به عنوان یک استایلیست به من آموخت که به غریزه خود اعتماد کنم، به طور مؤثر با تیم ها در صحنه فیلمبرداری همکاری کنم، و روابط خلاقانه را پرورش دهم، همه اینها در عین حفظ اعتماد به نفس تزلزل ناپذیر در کارم.
با این حال، اکنون او کاملاً به Katya متعهد است، با همکاریهای برند و گسترش احتمالی آن به سایر دستههای محصولات در کارتهای 2024. “این یک روند تدریجی است زیرا ما یک برند کوچک هستیم، بنابراین هر حرکتی با دقت در نظر گرفته میشود.” ما چشمانمان را پاک خواهیم کرد.