برای کوپرنی، این مفاهیم نمایشی در مورد فریب دادن اینترنت برای شکستن نیست. “این ارگانیک بود. مارتینتو میگوید که این توسط مردانی با کت و شلوار در اتاق جلسات تولید نشده است. با این اوصاف، برنامه ریزی یک لحظه دیگر “وای” دشوار است. “این یک نمایش مهم خواهد بود [for Coperni] زیرا این جلوه ای از کیفیت محصول و جهت محکم برند است، فراتر از یک فرصت بازاریابی ویروسی.» “در واقع، آنها استراتژی را پس از آن تغییر نداده اند [SS23] لحظه.»
سهشنبه، سه روز قبل از نمایش، فشار زیاد بود و انرژی در مقر کوپرنی بالا بود. Vaillant و Meyer در حال انتخاب مدل بودند، در حالی که تیم Boston Dynamics سگهای ربات را شارژ و آزمایش کردند. (به مدلها گفته شد که عکس نگیرند تا از غافلگیری محافظت کنند.) دوستان از آنجا عبور کردند، تازی مینیاتوری آنها (به نام نئو ماتریکس قهرمان داستان) در اطراف پرسه میزدند و والدین مایر و ویلانت برای کمک آماده بودند و گاهی از پسرانشان و روباتها فیلم میگرفتند. ویلانت گفت که معمولاً انتخاب بازیگران تا آن مرحله بیشتر میشود. اما ساموئل الیس (DM Casting) مدیر انتخاب بازیگران کوپرنی، اسکیاپاری و پاکو رابان را نیز انتخاب می کند که هر دو در این فصل به تقویم PFW بازگشتند و همه چیز را به عقب انداختند.
منبع
برندهای دیگر، با توجه به توجه ویروسی لحظه کوپرنی، تصمیم گرفتند تا مدل خود را در این فصل بسازند، از لباس سفره Division در هفته مد کپنهاگ AW23 گرفته تا مرد آتش گرفته هلیوت امیل در پاریس در روز سه شنبه. جستجوی هجوم اینترنتی برای دستیابی به مخاطبان و بازارهای جدید راهی برای برندهای اغلب نوظهور شده است تا از باند فرود به عنوان صحنه ای برای جلب توجه جهانی استفاده کنند. که با برخی از ضربه برگشت آمده است. در شهرهایی مانند میلان و نیویورک، دیگران در سادگی خود بیانیهای را بیان کردهاند و صرفاً بر روی لباسها تمرکز کردهاند.
با این حال، کوپرنی مجبور شد عملیات مستقیم به مصرفکننده خود را تغییر دهد، اما برای پاسخگویی به تقاضای بیسابقه، طبق گفته Tomorrow، که فروشگاه آنلاین را با تمام سهام موجود برای فروش پر کرد، از روابط قوی تامینکننده خود برای تضمین سفارشهای مجدد سریع استفاده کرد. روی آیتمهای قهرمانی مانند کیف سوایپ، تاپ اسپندکس و چکمههای پل و راهاندازی یک سیستم پیشسفارش، تا مشتریان آنلاینی که به دنبال قطعات فروختهشده هستند ناامید نشوند.
آماده سازی تحت فشار
ما نمیخواستیم با آن رقابت کنیم [spray-on dress] لحظه فصل گذشته ویلانت میگوید، زیرا بسیار منحصر به فرد، بسیار جادویی، بسیار قوی بود. ما نمی خواستیم یک فینال بزرگ با یک سوپر مدل انجام دهیم. ما واقعاً یک تکامل می خواستیم. ما مجذوب فناوری هستیم، بنابراین همیشه سعی می کنیم تجربیات و فناوری را در نمایش های خود داشته باشیم.
کوپرنی قبلاً قبل از لباس اسپری در مسیر رشد قوی قرار داشت. فروش از سال 2021 هر فصل دوبرابر شده بود و در سال 2022 به چند میلیون رسید که Vaillant تمام آن چیزی است که فاش خواهد کرد. استفانو مارتینتو، مدیر عامل شتاب دهنده Tomorrow Ltd که با کوپرنی در میان برندهای دیگر کار می کند، می گوید: اما SS23 شتابی از آگاهی از برند کوپرنی در مقیاس جهانی بود. بنیانگذاران می گویند که این برند از یک برند پر سر و صدا و شناخته شده در بین خودی های مد به یک برچسب شناخته شده جهانی تبدیل شد.