
ویکتوریا بکهام و میا ریگان اولین نگاه انحصاری و انحصاری از مجموعه جینهای خود را با الهام از وینتیج نشان دادند.

میا پس از ارائه ایدهها در جلسات طراحی اولیه با ویکتوریا، در اوایل سال جاری برای دیدن اولین نمونهها به کارخانه ایتالیا سفر کرد. میا درباره پیوند و کار مجددی که در زمان او با تیم انجام شد، توضیح میدهد: «این یک فرآیند آزمایشی بود. او جذب اصطلاحات آنها را، در حالی که نمونه ها را ورق می زد و سؤال می کرد، به عنوان یکی از نکات برجسته سفر توصیف می کند. میا برای اطمینان از متمایز شدن لباس جین خود از دیگر استایلهای موجود در بازار، به جزئیات دقیقتر توجه کرد و از دوختهای صورتی و زرد رنگارنگ، تکههای چرمی و لوگوی خود استفاده کرد. او لبخند می زند: “آنها مانند تخم مرغ های عید پاک هستند.” “کل پروژه به من اعتماد به نفس زیادی داد.”
برای ویکتوریا، مجموعه کپسولی “روشی هیجان انگیز برای آوردن بود [Mia’s] امضای Gen-Z flair» به برند همنام او. او به بریتیش می گوید: «میا همیشه رویکرد منحصر به فردی به مد و استایل داشته است ووگ. “من عاشق این هستم که او سرگرم کننده است و از امتحان چیزهای جدید در مورد استایل شخصی اش که در کپسول منعکس می شود، ترسی ندارد.”
ویکتوریا در این فرآیند نقش داشت، اما این را به میا واگذار کرد تا ایدههایی را که در مورد آنها بحث میکردند، زنده کند. میا توضیح می دهد: “من می خواستم واقعاً برای خودم معتبر بمانم.” این دختر 19 ساله برای هفته مد در نیویورک بود که متوجه شد این همکاری در حال انجام است، و بلافاصله برای یافتن الهامبخش شروع شد. اولین توقف او؟ فروشگاه ساده گود ویل – یکی از مقاصد خرید او وقتی در ایالات متحده است – جایی که او یک کت جین یکپارچهسازی با سیستمعامل پیدا کرد. ژاکت آستین زنگ، همراه با جین قدیمی در کمد لباس خودش، و دستمالهایی که از مادرش به دست میآید، از سیلوئتهای نوستالژیک مجموعه خبر میدهد.