ویلیامز در موزیک ویدیوی Paramore “Misery Business”، 2007
عکس: با حسن نیت از WMG
در سال 2016، این زوج برچسب رنگ مو Good Dye Young را تأسیس کردند، با بطری های پرتقال فلورسنت ویلیامز در سایه Riot، که اشاره ای به عنوان آلبوم Paramore در سال 2007 با موفقیت آنها “Misery Business” بود. در موزیک ویدیو، ویلیامز اولین رنگ شعله را به نمایش گذاشت که اوکانر پس از الهام گرفتن از یک میوه ها مجله ای که او پس از اجرای نمایش در ژاپن به خانه می برد. در همان رکورد، “Crushcrushcrush” صحنه را برای لحظه زیبایی موزیک ویدیویی پر تاثیر و به یاد ماندنیترین تجربه عکاسی اوکانر آماده کرد. او به ویلیامز میگوید: «این اولین موزیک ویدیویی بود که من ساخته بودم. “من باید شما را متقاعد می کردم که به من اجازه دهید برنامه های افزودنی انجام دهم.” او به یاد می آورد که خواننده اصلی را تشویق کرد تا از تریلر خارج شود. زمانی بود که ظاهر زنانه در منطقه راحتی ویلیامز قرار نداشت، به خصوص در حین حرکت در سبک پاپ پانک مردانه.
ویلیامز توضیح میدهد: «در اوایل دهه 2000 کل این شعار وجود داشت که مانند «من یکی از پسرها هستم» یا «من مثل دختران دیگر نیستم». “مدت زیادی طول کشید تا من به عنوان یک دختر احساس راحتی در پوست خود کنم، 16 ساله بودم و به تور Warped رفتم. همه قهرمانهای من و گروههایی که در اطراف ما بودیم، افراد زیادی بودند.»