این برند 166 سال پیش تأسیس شد، زمانی که توماس باربری جوان شروع به تولید پوشاک برای جلوگیری از آب و هوای بریتانیا کرد. او با اختراع گاباردین، یک پشم محکم بافته شده ضد آب، در حدود سال 1879 اعتبار دارد. عملکرد مفهومی است که لی به آن چسبیده است: «این واقعاً خوب است. [about] طراحی با معنا، که با یک هدف نوآورانه است، در مقابل صرفاً نوآورانه برای یک شبح جدید یا ساخت و ساز یا تکنیک جدید. قصد توماس باربری این بود که برای افرادی که در خارج از منزل مشغول انجام کارها هستند لباس بسازد. “این بیشتر از این ذهنیت است که من سعی می کنم خودم را در آن وارد کنم.”
پس از استقرار، اولین کار کاری لی، آشنایی با تیم ها بوده است. او همچنین سفرهایی به فلورانس داشته است، جایی که این شرکت یک مرکز کالاهای چرمی و کفش دارد. به Castleford برای سنگر. و به آرشیو، که بین لندن و بلیت، در شمال انگلستان تقسیم شده است. من به آغاز سه رمز اصلی خانه نگاه میکنم که آشکارا چک، شوالیه و گاباردین هستند و سعی کردهام بفهمم که چگونه میتوانیم برای پیشبرد آنها الهام بگیریم.»
برای دریافت اولین سرنخ در مورد مسیر حرکت لی، لازم نیست تا نمایش باند منتظر بمانیم. ماه گذشته، او اولین کمپین باربری خود را با تایرون لبون، عکاس متولد لندن که در Bottega Veneta با او همکاری داشت، فیلمبرداری کرد. این برنامه کلاسیک باربری را دارد که از دریچه لی دیده میشود و قرار است در اوایل فوریه در همه کانالهای معمولی عرضه شود. (این یک استراتژی رسانه ای سنتی تر از استراتژی است که او در Bottega Veneta اجرا کرد، که به طور معروف تمام محتوای اینستاگرام خود را حذف کرد، سپس حساب آن را غیرفعال کرد، به نفع یک “ژورنال دیجیتال.”)