پوگ که طراحی آن توسط ربکا کوربین موری طراحی شده بود، میخواست لباسی فوقالعاده پر زرق و برق ارائه کند که ادای احترامی به حس براق جشنواره باشد. (برای مشاهده برخی از بهترین لباسهای جشنواره در هفته گذشته، اینجا را ببینید.) برای به تصویر کشیدن ماهیت این رویداد، کوربین موری، لباس توری مشکی والنتینو مدل Haute Couture، که با پولکهای نقرهای دوزی شده بود، پوشید. پاپاراتزی در، ما می گوییم). کوربین موری میگوید: «ونیز عمیقاً رمانتیک و دراماتیک است، بنابراین ما چیزی میخواستیم که در عین بازیگوش بودن، زرق و برق دنیای قدیمی شهر را به تصویر بکشد. ما همچنین به زرق و برق و زرق و برق فیلم ادای احترام کردیم، بنابراین با آرایش و مو به آن دوران ظرافت متمایل شدیم. (در این فیلم، پوگ یک زن خانه دار خوش لباس دهه 1950 را به تصویر می کشد.)
تیم پر زرق و برق Pugh – از جمله آرایشگر الکس بابسکی و آرایشگر پیتر لوکس – بیشتر احساس هالیوود قدیمی این ظاهر را برجسته کردند. بابسکی که از محصولات والنتینو بیوتی استفاده میکرد، به نشانههای زیبایی Pugh Sports در فیلم تکیه داد و بیشتر به یک حس یکپارچهسازی با سیستمعامل برای چشم تکیه کرد. برای شخصیتش آلیس در نگران نباش عزیزمبابسکی میگوید، فلورانس چند مژه نواری بالدار زده بود و میخواست این افکت را برای اولین نمایش خلق کند. از آنجایی که فرش قرمز در نور روز بود، مژههای نواری را جایگزین مژههای تکی کردم که کمتر واضح به نظر میرسیدند – با استفاده از دو طول مختلف برای ایجاد جلوهای که او دنبال آن بود.» برای مو، لوکس یک باب صاف و براق با امواج ظریف ایجاد کرد – یک برداشت مدرن تر، مثلاً از قفل های مرلین مونرو یا ژان هارلو. این یک نتیجه نهایی را ایجاد کرد که یکی از بهترین های ونیز تا کنون بوده است.
در زیر، عکس های بیشتری از روند آماده شدن Pugh در ونیز را ببینید.
به جرات می توان گفت که نگران نباش عزیزم اولین نمایش شب گذشته یکی از موردانتظارترین رویدادهای جشنواره سالانه فیلم ونیز بود. علیرغم تمام درام های گزارش شده که در پشت صحنه اتفاق می افتد، ستاره های فیلم همچنان با لباس پوشیدن روی فرش قرمز ظاهر شدند تا تحت تاثیر قرار بگیرند. به خصوص فلورانس پوگ نمایش را دزدید (منظورم این است که آیا تصاویر کریس پاین را دیده اید که با گوشی خود از او عکس می گیرد؟)