نگاهی به تام فورد – مرد و برچسب – در وگ

در اینجا، نگاهی از برند همنام طراح از صفحات ووگ

پس از جدایی چشمگیر از گوچی در بحبوحه مذاکرات قرارداد در سال 2004، فورد و شریک تجاری او دومنیکو دی سول، برند تام فورد را راه اندازی کردند که از لوازم جانبی و زیبایی به یک خط مد کامل تبدیل شد. فورد در خط خود، از تاریخ مد آمریکا و آثار خود استفاده کرد تا طرح‌های جذاب و آماده دوربین برای عصر دیجیتال خلق کند.

از زمان ظهور در صحنه بین‌المللی در گوچی در دهه 1990، شکل خاص جادوی فورد، که بر اساس تصویر خودش ساخته شده است، احتمالاً گردآوری یک زرق و برق با اکتان بالا، اغلب متمایل به دهه 70 با تمایلات جنسی خام بوده است. در آن زمان، این فیزیکال مسیری را ترسیم کرد که از کفاشی دور بود. این دعوتی بود که داغ به نظر برسید و اوقات خوب را جشن بگیرید – یا نشان دهید.

همانطور که اگر کسی نیاز به مدرک بیشتری داشت که تام فورد یک مرد واقعی Midas است، اعلام شد که Estée Lauder برای خرید نام تجاری همنام این طراح به قیمت خیره کننده 2.8 میلیارد دلار قرارداد دارد. غول لوازم آرایشی اشاره کرد که این یک سرمایه گذاری در رده در حال گسترش “زیبایی لوکس” است.

آکون چانگکو با هودی و دامن تام فورد.عکس توسط کمبل آدی، ووگ، نوامبر 2022



منبع