میشل ویلیامز ستاره فیلم “Showing Up” و کارگردان کلی ریچارد در مورد حوادث شاد هنر و زندگی

در میان بسیاری از همکاران طولانی مدت ریچارت، میشل ویلیامز بازیگر نامزد اسکار است که در چهار فیلم او بازی کرده است. شروع با وندی و لوسیویلیامز استعداد خاص خود را برای اجراهای نشخوارکننده و اغلب معمایی به چشم رایچارت آورده است، از جمله به عنوان یک مرد 20 ساله در جستجوی شغل جدید و سگ گمشده و همسر یک مهاجر قرن نوزدهمی که فوراً در جستجوی آب و خانه ای جدید در امتداد می باشد. مسیر اورگان.

کلی رایچارت، استاد سینمای آهسته آمریکایی، یک طاقچه بصری متمایز ایجاد کرده است، که زنان کارگر و طبقه پایین را در حال سرگردانی در مناظر اسپارتی و اغلب غیرمهمان‌آمیز شمال غربی اقیانوس آرام به تصویر می‌کشد. محبوب ترین فیلم های او –وندی و لوسی (2008) برش ملایم (2010) و زنان خاص (2016) – قهرمان‌های زن را در حرکت دائمی، چه در سفرهای جاده‌ای و چه در سفرهای بین‌المللی نشان داد. این مهاجرت‌های جغرافیایی منعکس‌کننده جابه‌جایی‌های اقتصادی و عاطفی شخصیت‌ها بود و خطرات بی‌خانمانی اغلب آنها را در طول مسیر تحت الشعاع قرار می‌داد. اگرچه رایچارد در میامی متولد و بزرگ شد و مدت‌ها در برنامه‌های مطالعاتی فیلم بین شهر نیویورک و شمال نیویورک تدریس کرده است، اقامتگاه مورد علاقه‌اش در پورتلند، اورگان، همیشه بر انتخاب شخصیت‌های روزمره، تنظیمات و داستان‌سرایی او تأثیر گذاشته و باعث شده است که او یک فیلمساز دموکراتیک در قالب هنرمندان دیگر الهام گرفته از منطقه مانند ویلیام اگلستون، جیمز بنینگ و شارون لاکهارت.

برای همکاری آینده آنها، در حال نمایشرایچارت با یک کمدی تلخ و شیرین در مورد اضطراب ها و کارهای روزمره هنرسازی روش تغییر کرده است. در اطراف محوطه یک کالج کوچک هنرهای زیبا در حومه پورتلند قرار دارد، در حال نمایش در آخرین هفته آماده سازی خود برای نمایش گالری محلی، بر روی هنرمند سرامیک نوپای لیزی کار تمرکز می کند. (مجسمه‌های سینتیا لاهتی، هنرمند واقعی پورتلند، جای کار لیزی است.) علیرغم استعداد و تعهد سخت‌گیرانه‌اش به هنرش، لیزی یک هنرمند منطقه‌ای کشف‌نشده باقی می‌ماند – یکی از بسیاری از هنرمندان در منطقه غیرمتعارف پورتلند، به دور از گالری‌های بلوچی و برنامه های معتبر وزارت امور خارجه نیویورک و لس آنجلس. او روزها برای مادر مدیرش به عنوان مسئول پذیرش در کالج کار می کند و با یک هنرمند اینستالیشن موفق تر، جو (هونگ چاو)، که صاحبخانه سهل انگار او نیز هست، یک دوبلکس به اشتراک می گذارد. لیزی چیزی جز تکمیل مجسمه های دقیقی که در استودیوی گاراژ او ناتمام نشسته اند نمی خواهد، اما انحرافات مداوم توجه او را جلب می کند، از بحران های خانواده و دوستان گرفته تا یک کبوتر زخمی و لوله کشی شکسته. با نزدیک شدن به تاریخ افتتاحیه، او باید راه خود را از میان هرج و مرج معمولی بشریت بیابد، اگر بخواهد بر مجموعه اشیایی که در مقابل او شکل می گیرند تسلط یابد.



منبع