«من می‌خواهم وقتی مردم این برند را می‌پوشند، احساس کنند که روی صحنه راه می‌روند»—کید کودی اولین مجموعه خود را به پاریس می‌آورد

فرهنگ هیپ هاپ، آینده نگری متمایل به گذشته، سبک خیابانی ژاپنی و استقبال عمومی از گرانج، همگی در ترکیب برون گرا و متمایل به ژنرال Z او شکل می گیرند. کت‌های ورزشی با تکه‌هایی پوشانده شده‌اند که بر روی Americana، از لوگوی ناسا گرفته تا «تعقیب خوشبختی» در کمپ ریج، پوشیده شده‌اند، در حالی که پیراهن‌هایی که با چیزی شبیه به لوگوی نیویورک رنجرز مزین شده‌اند، به طرز هوشمندانه‌ای علامت «n» ندارند. شکوفایی ها سرگرم کننده هستند، شاید کمی احمقانه: کلاه های خز مصنوعی دارای گوش های کوچک حیوانات هستند. کت و شلوار نارنجی رنگ فوق دارای صفحه هایی است که می چرخند. کفش های کتانی اغراق آمیز به اندازه یک شخصیت کتاب های مصور به نظر می رسند. کیسه ها مانند بیت باکس و تکه های ماه هستند. از سوی فردی که روز قبل از ارائه، رنگ موهای خود را از صورتی به آبی تغییر داده است، انگیزه خلاقیت آشکارا مهار نشده است. من فقط دستانم را در رنگ می‌گذارم و فقط چیزهایی درست می‌کنم، فقط چیزی را که فکر می‌کنم جالب است می‌سازم و سعی می‌کنم فقط از آن دیدگاه پیروی کنم. “آیا این چیزی است که من می پوشم و دوستانم می پوشند؟”

در همین حال، دوستی مسکودی با ویرژیل آبلو – مسکودی در میان ستارگانی بود که در باند اولین نمایش لویی ویتون این طراح فقید قدم می‌زدند – در کل مجموعه قابل لمس است. ممکن است MOTR برای ادامه میراث او وجود نداشته باشد، اما ممکن است اولین برند جدید پس از مرگ آبلو در سال گذشته باشد که ارزش های او را به صراحت حفظ می کند. هیچ راهی وجود ندارد که بتوانم این مجموعه را بدون فکر کردن به او هر روز طراحی کنم. هر روز مثل این بود که «ویرجیل چه کار می‌کرد؟ او چه تصمیمی می گرفت و چگونه با تیمش رفتار می کرد؟ چه نوع حال و هوای او در دفتر است؟ از آنجا که او طراح ایده آل بود، او الگو بود. او خوب، با شخصیت، باز و دوستانه با افراد تیمش بود، به افراد دیگر کمک می کرد و افراد دیگر را بالا می برد، به آنها فرصت می داد، در را پشت سر خود باز می گذاشت.



منبع