آقای والنتینو در نمایشگاه بهار 1991 در پاریس، فرانسه در اکتبر 1990.دانیل سیمون/گتی ایماژ
نیوسون در صداپیشگی میگوید: «برخلاف آیینهای سنتی، که قطعیتهای زندگی را دوباره تأیید یا جشن میگیرند، آیینهای مد تغییر را جشن میگیرند». از فصلی به فصل دیگر، هیچ چیز نباید ثابت بماند.» این به اندازه کافی درست است، اما تفاوت این روزها این است که چرخه روند با سرعت TikTok تغییر می کند، و زمانی که مد تغییرات را بررسی می کند، این کار را در محدوده های برندسازی انجام می دهد. برچسبها اکنون به زیباییشناسی خود میچسبند – مثلاً به سه نمایش اخیر Miu Miu یا Celine از زمانی که Hedi Slimane در سال 2018 مدیریت شد، فکر کنید. ایده اکنون این است که مارکها را به صفت تبدیل کنیم. “این خیلی بوتگا،” “این را به فیبی می دهد [Philo]”، “هدی پرید،” تنها برخی از راه هایی است که من و دوستانم امروز به طور سطحی درباره مد بحث می کنیم.
نگاه روابط عمومی ها را “خط اول دفاع” می نامد و دقیقاً به این معنی است که آنها دروازه بان نهایی هستند، زیرا آنها به معنای واقعی کلمه دروازه ها را باز یا بسته نگه می دارند. در یک مونتاژ، ما آنها را میبینیم که «دوباره روابط عمومی» را انجام میدهند، و با خوشحالی به مهمانان و سردبیران VIP احوالپرسی میکنند (این مقدار تغییر نکرده است). کارلوس سوزا از والنتینو درباره صندلی صحبت میکند: «روزنامهها، بستگی به آنچه در فصل گذشته نوشتند دارد، اگر مقاله خوب و چیز بسیار ویژهای نوشته باشند، سعی میکنیم آنها را در ردیف اول قرار دهیم. برای مقاله بد؟ ردیف سوم [he laughs]”